یازرلو:

تعطیلی‌‌ها به دانش‌آموزان لطمه درسی نمی‌زند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تعطیلی‌‌های آلودگی هوا به دانش‌آموزان از نظر درسی لطمه نمی‌زند چرا که کلاس‌های فوق برنامه و جبرانی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۳۶۹۶۱۸

زکریا یازرلو در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به تعطیلاتی که در هفته‌ گذشته و این هفته وجود دارد، یک سری نگرانی در زمینه تحصیل دانش‌آموزان برای خانواده‌ها ایجاد شده است که ما برای رفع این نگرانی‌ها برنامه‌ریزی کردیم.

وی افزود: اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با برگزاری کلاس‌های فوق برنامه،‌ تمام عقب افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان را جبران می‌کند و نسبت به این موضوع نگرانی وجود ندارد.

یازرلو اضافه کرد: در زمینه آموزش برای دانش‌آموزان دروس پایه یعنی سال اول دبیرستان و همچنین کنکورها متمرکز شدیم و برنامه‌هایی را برای تحصیل آنها پیش‌بینی کردیم تا از بابت تعطیلی‌های غیرمترقبه آسیبی نبینند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: با توجه به وضعیت آلودگی هوا، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران پیش‌بینی شده است.

در پی ادامه آلودگی هوای تهران و بر اساس تصمیم هیئت دولت، مدارس تهران روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 10 و 11 آذر ماه تعطیل است؛ مدارس کشور چهارشنبه هفته گذشته نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها