هفته چهاردهم بوندس لیگا

پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ برابر فرانکفورت

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان با پیروزی پرگل بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت و شکست سنگین شالکه در مصاف با کایزرسلاترن پیگیری شد.
کد خبر: ۳۶۹۴۲۰

به گزارش مهر، هفته چهاردهم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگا آلمان عصر امروز شنبه با برگزاری پنج بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های بایرن مونیخ، کایزرسلاترن، هامبورگ و هانوفر مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جدال تیم‌های هوفنهایم و بایرلورکوزن نیز با نتیجه تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.

در حساس‌ترین دیدار امروز تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه "آلیانتس آره‌نا" به دیدار اینتراخت فرانکفورت رفت و موفق شد با حمایت تماشاگران خودی این تیم را به نتیجه 4 بریک از پیش رو بردارد. برای بایرن در این دیدار خانگی آناتولی تیموچوک (29 و 88)، توماس مولر (59) و ماریو گومژ (61) گلزنی کردند و تک گل تیم اینتراخت نیز توسط تئوفانیس جیکاس در دقیقه 33 به ثمر رسید. بایرن مونیخ با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده پنجم جدول بوندس‌لیگا صعود کرد.

امروز همچنین تیم کایزرسلاترن دست به کاری بزرگ زد و در ورزشگاه "فریتز والتر" با نتیجه 5 برصفر از سد شالکه گذشت. برای کایزرسلاترن در این بازی سرجان لاکیچ (8 و 56)، آمدیک (39)، ایو ایلیچویچ (76 - پنالتی) و یان مورافک (88) گلزنی کردند و زمینه صعود این تیم 17 امتیازی را به سکوی یازدهم جدول فراهم آوردند. شالکه در حال حاضر با 13 امتیاز رتبه پانزدهم جدول رده بندی بوندس‌لیگا را در اختیار دارد.

- نتایج دیدارهای عصر امروز بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

* بایرن مونیخ 4 - اینتراخت فرانکفورت یک
|
* هامبورگ 4 - اشتوتگارت 2

* هانوفر 3 - فرایبورگ صفر

* هوفنهایم 2 - بایرلورکوزن 2

* کایزرسلاترن 5 - شالکه صفر

بروسیا دورتموند 4 - مونشن گلادباخ 1

هفته چهاردهم مسابقات بوندس‌لیگا فردا یکشنبه با برگزاری دو بازی طبق برنامه زیر به اتمام می رسد:
* وردربرمن - سنت پائولی
* اف ث کلن - ولفسبورگ

جدول رده بندی مسابقات بوندس‌لیگا آلمان به شرح زیر است:

1- بروسیا دورتموند 34 امتیاز (یک بازی کمتر)

2- ماینتس 30 امتیاز

3- بایرلورکوزن 26 امتیاز

4- هانوفر 25 امتیاز

5- بایرن مونیخ 23 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها