صوفی: انتقادات از رادیو کاهش یافته است

محمدحسین صوفی، معاون صدای سازمان صداوسیما با اشاره به ایـن‌‌که رادیــو روزانه 350 ساعت بــرنامه از 19 کانال رادیویی پخش می‌کند، خاطرنشان کرد: همه این برنامه‌ها، جذاب نیست. اما ما برنامه‌هایی که جذابیت بیشتری دارند، مخاطب بیشتری را جذب کرده و تاثیر‌گذا ری بیشتری داشته‌اند را «برنامه‌های ویژه» نامیده‌ایم و روی این برنامه‌ها، سرمایه‌گذاری بیشتری انجام خواهیم داد. وی افزود: این برنامه‌ها از این لحاظ شاخص و ویژه نامیده شده‌اند که نسبت به سایر برنامه‌ها جذابیت بیشتری دارند، نه این‌که خط‌مشی سایر برنامه‌ها ویژه نباشد.
کد خبر: ۳۶۸۸۳۱

معاون صدا افزود: من کاملا با حضور گویندگان و گزارشگران رادیو در تلویزیون مخالف هستم. حضور گویندگان و مجریان رادیو در تلویزیون ممنوع شده است و تا زمانی که با کمبود گوینده در رادیو مواجه هستیم، این قانون ادامه پیدا خواهد کرد.

صوفی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره لزوم کوتاه شدن برنامه‌های رادیویی یاد‌آور شد: برنامه‌های رادیو باید بیش از پیش با مخاطب ارتباط برقرار کند. مخاطب پذیرش شنیدن نمایش 30 دقیقه‌ای را ندارد و برنامه‌های 3 دقیقه‌ای و کوتاه را مطالبه می‌کند.معاون صدا تصریح کرد: ظرف 2 سال گذشته، رادیو از لحاظ کیفی توسعه زیادی پیدا کرده است، یعنی انتقادات به رادیو کاهش پیدا کرده و گزارشات ما در مرکز نظارت رادیو نشان می‌دهد ایرادات رادیو بسیار کمتر از گذشته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها