آیت‌الله سبحانی: تکریم بسیج، تکریم انقلاب و نظام است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار مراجع تقلید در قم، گزارشی از عملکرد بسیج ارائه کرد. آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار سردار نقدی،‌ رئیس سازمان بسیج با تاکید بر این که نقش بسیج در هیچ زمانی نباید فراموش شود و باید بدانیم که این بسیجیان بودند که با تمام توان در عرصه حاضر و از نظام و انقلاب دفاع کردند، گفت: بسیج آسیب‌هایی نیز دارد که باید مراقب باشیم دشمن با شبهه‌افکنی و نشر مسائل ضداخلاقی در حال ضربه زدن به عقاید جوانان است.
کد خبر: ۳۶۸۸۱۷

به گزارش فارس، آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: اگر این شبهه‌ها در میان جوانان و بسیجیان به وجود آید و دشمن با نشر مسائل ضداخلاقی به اهداف خود برسد، دیگر آن بسیج وجود نخواهد داشت.وی گفت: باید کاری کنیم بسیج دست نخورده باقی بماند و آماده باشد تا دشمن همیشه در هراس باشد.

آیت‌الله جعفر سبحانی هم در دیدار با رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نقش بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی توانست در شرایط مختلف از نظام دفاع کند.

وی یادآور شد: همگان دیدیم که بسیج سینه خود را سپر کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کرد و اجازه نداد که به درون کشور وارد شوند.این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: تکریم بسیج تکریم انقلاب و نظام است.وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا بسیج در همه اقوام گسترش یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها