رئیس پلیس گیلان از دستگیری عاملان قتل 3 عضو یک خانواده در رشت خبر داد. به گزارش فارس، بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی گیلان در جمع خبرنگاران چگونگی دستگیری قاتل یک خانواده 3 نفره شامل پدر، مادر و فرزند پسر 17 ساله‌شان در رشت را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۷۵۹۷

وی اظهار کرد: در پی وقوع قتلی که در منطقه گلسار رشت اتفاق افتاد و به واسطه اهمیتی که این موضوع برای مردم و پلیس داشت، براساس شایعاتی که عده‌ای وارد استان شده‌اند تا افرادی را به قتل برسانند، پیگیری این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس گیلان قرار گرفت.

امیری‌مقدم ادامه داد: 38 روز به طور شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی و آگاهی استان تمام مواردی را که به این موضوع ارتباط داشت، بررسی کردند.

وی با تاکید بر تلاش پلیس برای برطرف کردن احساس ناامنی ایجاد شده در سطح استان و شهر رشت، گفت: در این مدت تلاش بسیار زیادی صورت گرفت و سوژه‌های مختلفی توسط پلیس بررسی شد.

رئیس پلیس گیلان با بیان این‌که مساله اختلاف مالی و انتقام‌جویی از پیش‌بینی‌های پلیس برای وقوع قتل خانواده مذکور بود، افزود: ماموران پلیس با تلاش خود به این موضوع پی بردند و یکی از فرضیه‌‌های ما انگیزه خانوادگی بود که متاسفانه این پیش‌بینی درست از آب درآمد و ادامه تحقیقات مشخص کرد برادرزاده مقتول (امیدی) با همدستی 2 نفر از دوستانش که فرزندان طلاق هستند، قتل خانواده 3 نفره امیدی را به طرز بسیار فجیعی رقم زدند که از سوی پلیس در تهران و رشت دستگیر شدند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: وقتی به اعترافات متهمان گوش دادم، احساس نگرانی کردم؛ زیرا در خانواده‌ای که به ارزش‌های معنوی و اعتقادی توجهی نشود، نتیجه چنین خانواده‌ای فرزند طلاق می‌شود که فضای جامعه‌ای را با اقدام کثیف و ننگین خود ملتهب می‌کند.

این حادثه 17 مهر امسال در یک خانه ویلایی در شهرک گلسار روی داد که در آن 3 عضو خانواده خفه شده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها