اسفندیار رحیممشایی در نامه خود به رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به تلاش همیشگی رسانههای غربی برای به دست گرفتن جریان تبلیغی به نفع سیاستهای خود، افزوده است: صداوسیما با ابتکارات خود، رسانههای غربی را در برابر این رویداد باشکوه و تاریخی به انفعال واداشت.
وی از رئیس و کارکنان صداوسیما که در جریان سفر ریاست جمهور کشورمان به لبنان هنرمندانه ایفای نقش کردهاند، تقدیر و تشکر کرد.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته