تیم ملی تنیس روی میز ایران به منظور حضور در مسابقات پروتور جهانی با در اختیار داشتن هشت بازیکن و زیر نظر مربیان خارجی روز دوشنبه از اتریش راهی مجارستان می‌شود.
کد خبر: ۳۵۸۶۱۱

به گزارش مهر، محمدرضا اخلاق پسند ، نوشاد عالمیان ، میدیا لطف‌الله نسبی ، افشین نوروزی و واحد مالمیری همراه با نیما عالمیان، پوریا عمرانی و علیرضا ملارجبی بازیکنانی هستند که در قالب تیم ملی تنیس روی میز و از اوایل مهرماه تمرینات خود را در آکادمی «اشلاگر» اتریش پیگیری می‌کنند. این بازیکنان فردا از اتریش راهی مجارستان می‎شوند تا در پروتور جهانی این کشور شرکت کنند.

«دیمیتریچ لونکو» مربی اوکراینی الاصل مقیم اتریش و «ریچارد پرازه» از مربیان شاغل در آکادمی بین‎المللی اشلاگر هستند. قرار است این دو مربی پینگ‌پنگ‎بازان کشورمان را در سفر به مجارستان و شرکت در مسابقات پروتور جهانی همراهی کنند.

مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی مجارستان در دو رده سنی امیدها و بزرگسالان طی روزهای 20 تا 24 مهرماه برگزار می‎شود. این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل پیگیری خواهد شد.

در رقابت‌های انفرادی امیدها نوشاد و نیما عالیمان، علیرضا ملارجبی و پوریا عمرانی شرکت می‎کنند. ضمن اینکه نوشاد و نیما عالیمان، افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند، واحد مالمیری و میدیا لطف‌الله نسبی نیز در مسابقات انفرادی بزرگسالان شرکت خواهند داشت.

همچنین تیم ملی تنیس روی میز با سه ترکیب نوشاد عالیمان - نیما عالیمان، محمدرضا اخلاق پسند - افشین نوروزی و میدیا لطف‌الله نسبی - واحد مالمیری در رقابت‎‌های دوبل شرکت می‎کند. در این بخش از مسابقات علیرضا ملارجبی و پوریا عمرانی شرکت نمی‎کنند.

تیم ملی تنیس روی میز پس از پایان مسابقات پروتور مجارستان، به اتریش بازمی‎گردد تا ضمن پیگیری تمریناتش در آکادمی اشلاگر آماده شرکت در پروتور جهانی این کشور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها