پیکر شهدای حادثه تروریستی سنندج شنبه تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی میدان آزادی سنندج در روز شنبه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۱۰۲

محمد سلیمانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: مراسم پیکر شهدای حادثه تروریستی میدان آزادی سنندج روز شنبه 17 مهر ماه و راس ساعت 10 صبح برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این مراسم از محل مسجد جامع شهر سنندج واقع در خیابان امام خمینی (ره) آغاز و تا میدان انقلاب ادامه خواهد داشت که با توجه به هماهنگی های به عمل آمده یکی از مسئولان ارشد استان هم به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهد داشت.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ضمن دعوت از مردم شهید پرور سنندج برای حضور در این مراسم، یادآور شد: بعد از برگزاری مراسم تشییع پیکر سه تن از شهدا به شهرستان نهاوند در استان همدان و استان گیلان برای دفن و خاکسپاری انتقال داده می شود.

سلیمانی گفت: پیکر شهید نصرالهی نیز برای خاکسپاری به شهرستان قروه انتقال داده خواهد شد و پیکر شهید علی محمدی نیز در روستای حسن آباد واقع در پنج کیلومتری سنندج به خاک سپرده خواهد شد.

روز پنج شنبه 15 مهر ماه ساعت 17:10 دقیقه بعد از ظهر دو فرد ناشناس مسلح به خودروی گشت نیروی انتظامی در میدان آزادی سنندج حمله کردند که طی این حرکت تروریستی پنچ نفر شهید و 9 نفر نیز زخمی شدند که در میان شهدا و زخمی ها علاوه بر نیروهای انتظامی عابرین پیاده نیز بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها