اعضای گروه اول یک رژیم کم کالری مصرف کردند اما پیش از غذا هیچ آب اضافهای ننوشیدند.
اعضای گروه دوم یک رژیم کم کالری گرفتند اما پیش از هر وعده غذایی دو لیوان آب نوشیدند.
طی یک دوره 12 هفتهای، آنهایی که آب نوشیدند بیش از 7کیلوگرم وزن کم کردند درحالی که سایرین کمتر از 5 کیلوگرم وزن کم کردند.مطالعهای در گذشته نشان داده بود که افراد میانسال و سالخورده که پیش از وعده غذایی 2 لیوان آب مینوشیدند، در جریان مصرف آن وعده 75 تا 90 کالری کمتر میخوردند.پروفسور برندا داوی از اعضای ارشد گروه پژوهشگران از دانشگاه ویرجینیا تِک گفت: علت ممکن است این باشد که آب شکم را پر میکند.او گفت: مردم باید آب بیشتر و نوشیدنیهای شیرین و پرکالری کمتری بنوشند. این یک راه ساده برای کمک به کنترل وزن است.
محققان میگویند که نوشیدنیهای رژیمی و سایر نوشیدنیهایی که در آنها از شیرین کنندههای مصنوعی (بدون کالری) استفاده میشود نیز ممکن است به کاهش مصرف کالری و وزن کمک کند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....