متاسفانه بروز اختلاف و کشمکش بین چهره‌های سرشناس باشگاه استقلال به یک عادت تبدیل شده است تا آنجا که این موضوع، امنیت و آرامش مورد نیاز برای موفقیت در این تیم را تا حد زیادی دچار اختلال می‌کند. نصرالله عبدالهی سرمربی پیشین استقلال ضمن بیان این موضوع به «جام‌جم» گفت: با وجود آن که مدت‌هاست از فعالیت و حضور در فوتبال فاصله گرفته‌ام و به هیچ وجه قصد بازگشت به آن را ندارم ولی هیچ وقت نتوانسته‌ام خود را از تماشای تلویزیونی مسابقه‌ها محروم کنم. به همین دلیل چندان از شرایط و حال و روز فوتبال بخصوص مسائل و مشکلات استقلال، بیگانه و دور نیستم. من استقلال فعلی را تیمی ارزیابی می‌کنم که برای جا افتادن و رسیدن به فرم ایده‌آل، نیازمند آرامش و زمان کافی است در واقع اگر کادرفنی آن تغییر نکند، این تیم موفقیت‌های خوبی به دست خواهد آورد به شرطی که دیگر حرف و حدیث‌ها بین مربیان فعلی و پیشین باشگاه ادامه پیدا نکند و حاشیه‌های جدیدی ساخته نشود.
کد خبر: ۳۴۵۸۲۴

عبدالهی- که سال‌ها در تیم‌های شاهین و استقلال سرمربی امیر قلعه‌نویی بوده و برای نخستین بار بازوبند کاپیتانی را در 22 سالگی به بازوی او بسته است- از سرمربی سپاهان درخواست کرد به احترام استقلال، کوتاه بیاید و دیگر حمله‌ای به مسوولان و مربیان این تیم نکند تا جو استقلال دچار تنش تازه‌ای نشود.

وی با اشاره به این که رفتن بازیکنی مثل خسرو حیدری از استقلال به سپاهان در فوتبال حرفه‌ای، امری متداول تلقی می‌شود، گفت: واقعیت این است که فوتبال ما هنوز تا حرفه‌ای شدن فاصله زیادی دارد و تنها در جاهایی که کارمان دچار مشکل می‌شود از واژه حرفه‌ای استفاده ابزاری می‌کنیم.

مدافع ثابت تیم ملی در جام‌جهانی 1978 و کاپیتان پیشین این تیم در مورد ضعف دفاعی تیم ملی به عنوان مشکل کهنه و چندین ساله این تیم گفت: البته چون تمام اجزای یک تیم به هم مرتبط است ضعف دفاعی هم بخشی از ضعف عمومی تیم ملی و کلا فوتبال ایران محسوب می‌شود. واقعیت این است که فوتبال ما در طول سال‌های جنگ، دچار عقب‌افتادگی 8 ساله شد که باید آن را در سال‌های بعد جبران می‌کرد در حالی که در سیر پیشرفت‌های فوتبالمان، جبران آن 8 سال لحاظ نشد تا حالا به جایی برسیم که دیگر خبری از اقتدار گذشته فوتبال ایران وجود ندارد. با این حال، هنوز برای جبران مافات و موفقیت در کار فرصت داریم به شرط آن که برای انجام این کار سخت، سرمایه لازم را مصروف و از آدم‌های بزرگی استفاده کنیم. فکر می‌کنم اگر یک مربی توانا و کاملا آشنا با رموز کار دفاعی هدایت تیم ملی را در دست داشته باشد بتواند این منطقه از تیم را بار دیگر به نقطه اطمینان تبدیل کند.

مجید عباسقلی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها