تیم ملی شمشیربازی کشورمان مدال برنز خود در پیکارهای آسیایی را قطعی کرد و برای دستیابی به مدال نقره این رقابت‌ها به مصاف تیم چین می رود.
کد خبر: ۳۳۹۲۴۸

به گزارش مهر ، نمایندگان تیم ملی شمشیربازی ایران در رقابت‌های اسلحه سابر شامل؛ مجتبی عابدینی، پرویز درویشی، حمید رضا طاهرخانی و امین قربانی پس از پیروزی 45 بر 29 مقابل تیم فیلیپین در دور مقدماتی، امروز در مرحله حذفی مقابل تیم قدرتمند قزاقستان صف آرایی کردند.

ملی پوشان کشورمان در این مرحله مقابل تیم قدرتمند قزاقستان که از شمشیربازان روسی در ترکیب خود سود می برد، رقابت نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان موفق شدند با نتیجه 45 بر 41 حریف قدرتمند خود را با شکست روبه‌رو کنند.

تیم کشورمان با کسب این دو پیروزی ، مدال برنز خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا مسجل کرد و عصر امروز برای کسب مدال نقره این مسابقات مقابل تیم چین صف آرایی خواهد کرد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از 16 تیرماه در کره جنوبی آغاز شده و تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان با هشت ورزشکار زن و مرد در دو اسلحه سابر و اپه شامل؛ پرویزدرویشی، مجتبی عابدینی، امین قربانی و حمیدرضا طاهرخانی ، مهسا پور رحمتی، اعظم بختی، وحیده نادعلی و عطیه شفیعی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها