معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از ارسال برنامه هفتگی درسی دانش آموزان در سال تحصیلی 90-89 از طریق پست تا آخر مردادماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۰۷۶

سید محمود حسینی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: همه مدیران واحدهای آموزشی مکلف شده اند تا پایان مرداد ماه برنامه هفتگی دانش آموزن را در تمام دوره های تحصیلی به آنها تحویل دهند.

به گفته حسینی معمولا در سال های گذشته به دلیل نبود برنامه مشخص درسی هفته اول مهر ماه به بطالت سپری می شد اما با این اقدام دانش آموزان از همان روز اول مهر با کتاب و برنامه درسی در مدرسه حضور می یابند و تدریس آغاز می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران در مورد اهداف این طرح گفت: قبل از ارائه برنامه درسی باید فعالیت هایی در سطح سازمان و منطقه شکل بگیرد تا مدیران از نظر تامین نیروی انسانی مدرسه اعم از معلم و معاون اطمینان حاصل کنند و در نهایت بتوانند برنامه هفتگی خود را بر اساس نیروهای موجود تدوین کرده و در اختیار خانواده ها بگذارند.

حسینی افزود: از سویی وقتی برنامه درسی را در مردادماه در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم خانواده آنها این اطمینان را حاصل می کنند که برنامه ریزی مناسبی برای فرزندان آنها با توجه به سختی دروس و ساعت های درسی و ایام هفته اتخاذ کرده ایم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران درباره نحوه ارائه برنامه هفتگی به دانش آموزان نیز گفت: مدیران می توانند برنامه هفتگی را به شکل حضوری در اختیار خانواده ها گذاشته و مدارسی که سایت اینترنتی دارند برنامه را بر روی سایت قرار دهند اما اگر خانواده ای حضور پیدا نکرد باید از طریق پست آن را برای دانش آموز ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها