مرد معتاد جزئیات ربودن دختر 4 ساله و قتل او را فاش کرد

شیشه عمر دختر 4 ساله را مرد شیشه‌ای شکست

در یک ماجرای هولناک، جوان 30 ساله‌ای که اعتیاد شدیدی به موادمخدر صنعتی ـ شیشه ـ دارد، پس از ربودن دختر بچه 4 ساله او را به قتل رساند.
کد خبر: ۳۳۵۶۸۰

به گزارش جام‌جم، حوالی ظهر روز 21 شهریور سال گذشته والدین دختر بچه 4 ساله‌ای در شهرستان فریدن از توابع استان اصفهان وقتی متوجه غیبت فرزند خردسال خود از مقابل محل سکونتشان شدند، به جستجوی او پرداختند اما تلاششان بی‌نتیجه ماند. ساعتی بعد وقتی آنها از پیدا کردن فرزند خردسال خود ناامید شدند، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کردند و با عزیمت ماموران به محل و تحقیقات مقدماتی، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و به پلیس آگاهی شهرستان فریدن ارجاع شد.

کشف جسد

در حالی که تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، شروع شده بود، چند ساعت بعد مرد کشاورزی حوالی یکی از روستاهای فریدن با مشاهده جسد دختر بچه‌ای خردسال، سراسیمه خود را به روستا رساند و اهالی را در جریان قرار داد.

با گزارش موضوع به پلیس و حضور ماموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرای فریدن در محل، مشخص شد جسد متعلق به دختر بچه 4 ساله‌ای است که چند ساعت پیش والدینش، خبر گم شدن او را به ماموران گزارش کرده بودند.

تلاش برای رازگشایی جنایت

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در ارتباط با پیگیری این پرونده در گفتگوی اختصاصی به «جام‌جم» گفت: با کشف جسد معلوم شد عامل جنایت بشدت او را مورد ضرب و جرح قرار داده و 3 حلقه النگو و یک جفت گوشواره این کودک خردسال را به سرقت برده و سپس او را به قتل رسانده و با رها کردن جسد در بیابان متواری شده است.

حسین‌زاده افزود: پس از این جنایت هولناک یک تیم ویژه از کارآگاهان، تحقیقات گسترده خود را آغاز و در چندین مرحله تعدادی از افراد مظنون را دستگیر کردند که با تحقیق از آنها هیچ ردپایی از عامل این جنایت به دست نیامد.

وی افزود: در مرحله دیگر از تحقیقات میدانی از ساکنان روستایی که جسد در بیابان‌های اطراف آن پیدا شده بود، ماموران به فردی به نام احمد مشکوک شده و با گزارش موضوع به قاضی پرونده، روز 7 فروردین امسال او را دستگیر کردند.

انکار و اعتراف

رئیس پلیس آگاهی اصفهان افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی فریدن، وی منکر قتل و سرقت از دختر بچه 4 ساله شد اما سرانجام پس از چند ماه، روز گذشته زبان به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.

متهم در اعترافات خود گفت: از چندی پیش به شیشه اعتیاد شدیدی پیدا کرده بودم، روز حادثه هنگام عبور از یکی از محله‌ها با مشاهده دختر بچه‌ 4 ساله که طلا به همراه داشت و مشغول بازی با کودکان بود، به یکباره تصمیم به ربودن وی گرفتم و پس از خارج کردن دختر بچه از شهر، النگوها و گوشواره او را سرقت و پس از قتل، جسد را در بیابان رها و محل را ترک کردم.

متهم اضافه کرد: پس از 24 ساعت وقتی به خود آمدم، متوجه شدم مرتکب جنایت هولناکی شده‌ام؛ این بود که مدتی شهر را ترک کردم.

عامل جنایت اضافه کرد: اکنون بشدت پشیمان هستم و می‌دانم که هر مجازاتی برای من در نظر گرفته شود، تاوان جنایت را نخواهد داد اما همگان بدانند سرانجام استفاده از شیشه، سقوط در سراشیبی و مرگ است و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها