ضرغامی در هیات رزمندگان سراسر کشور:

دستگاه‌های تبلیغی و فرهنگی کشور باید مکمل هم باشند

دومین روز کاری شانزدهمین همایش سالانه هیات‌های رزمندگان اسلام سراسر کشور با سخنرانی رئیس سازمان صداوسیما آغاز شد. عزت‌الله ضرغامی در این همایش 2 روزه که در قم و با حضور مسوولان هیات‌های مرکزی رزمندگان سراسر کشور برگزار می‌شود، به نقش این تشکل در مسائل فرهنگی و اجتماعی پرداخت و وظیفه آنها را در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای جامعه خطیر و حساس خواند.
کد خبر: ۳۳۵۴۷۷

رئیس سازمان صداوسیما پیشرفت و تعالی دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی را منوط به هم‌افزایی فعالیت‌ها توصیف و تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی کشور باید مکمل هم باشند و با پرهیز از افراط و تفریط و با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری، برای رسیدن به اهداف ترسیم شده حرکت کنند. وی با تشریح عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی کشور، یکی از مهم‌ترین وظایف آنها را همراه کردن همه مردم با اهداف انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس رسانه ملی، بصیرت، ثبات قدم، اعتقاد والا و نیت پاک برای خدمت به اسلام، انقلاب و کشور را از ویژگی‌های بی‌بدیل هیات‌های رزمندگان برشمرد و با بیان این که ثمره تلاش این هیات‌ها در خدمت اهداف متعالی اسلام و انقلاب است، افزود: این تشکل بزرگ امروزه همچون مشعل فروزانی در جامعه می‌درخشد و رسالت تاریخی خود را به نحو مطلوبی انجام می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها