تاکید رئیس‌جمهور بر بومی‌سازی برنامه‌ریزی‌ها

رئیس‌جمهور، جمهوری اسلامی را یک فرصت تاریخی برای کل بشر دانست و گفت: اگر می‌خواهیم پیشرفت مناسب و پایدار ایجاد کنیم باید ‏برنامه‌ریزی‌های ما متکی بر توانمندی‌های بومی‌مان باشد.
کد خبر: ۳۳۵۴۶۰

به گزارش مهر، احمدی‌نژاد پنجشنبه در ‏جمع مدیران استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این‌ که 200 هزار شهید در این دوره و همه‌ شهدای طول ‏تاریخ مقدمه‌ای برای ایجاد جمهوری اسلامی بودند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در واقع مقدمه حکومت جهانی ‏است و تنفس در این حکومت بسیار ارزش دارد؛ ضمن این‌ که کار و مسوولیت نیز در این حکومت ارزش بالایی را ‏داراست. وی خطاب به مدیران با یادآوری این نکته که «باید قدر این فرصت‌ها را بدانیم» اظهار کرد: مدیر بودن شما به ‏اندازه‌ خدمتی است که انجام می‌دهید و هرکس از فرصت خدمت جز برای خدا و خلق خدا استفاده کند، خسرالدنیا والاخره است.

وی با بیان این که امروز باید به سمت جامعه‌ای سرشار از عدالت، امنیت و یگانه‌پرستی برویم، افزود: این ‏جامعه با جامعه‌ توسعه‌یافته که دزدی و دروغ در آن رواج دارد فرق می‌کند. رئیس‌جمهور همچنین به مدیران استان توصیه کرد که برای حل مسائل شخصی مردم نیز به اندازه کافی وقت ‏بگذارند و در همین زمینه تصریح کرد: ملاحظه و توجه به امور کوچک و شخصی مردم نیز به اندازه امور کلان ‏ارزش دارد. بسیاری از مردم با این کمک‌های کوچک زندگی‌شان نجات می‌یابد. ‎

رئیس شورای عالی اقتصاد در بخش دیگری از اظهارات خود خدمات انجام شده را در حد مطلوبی توصیف کرد و ‏در عین حال گفت این خدمات در مقایسه با نقطه مطلوب فاصله‌ زیادی دارد‏. وی ادامه داد: کار انجام نشده در برابر ما فراوان است و ما در ابتدای راهیم، اما زمینه برای جهش‌های پی‌درپی ‏فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها