کشف و ضبط یک میلیارد تومان کالای قاچاق

در 20روز گذشته ، ماموران پلیس آگاهی تهران یک میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را در تهران کشف و ضبط کردند. به گزارش خبرنگار ما ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا
کد خبر: ۳۳۵۳۵
در پلیس آگاهی تهران ، با دریافت گزارش های مختلفی در ارتباط با ورود غیرقانونی کالا به تهران ، در یک عملیات ویژه با شناسایی چندین محل و متوقف کردن تعدادی کامیون ، مقادیر قابل توجهی کالا به ارزش یک میلیارد تومان کشف و ضبط کردند.

کالاهای غیر بهداشتی

سرهنگ بهزاد قاسمی ، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا ، در این خصوص به خبرنگار ما گفت : کالاهای کشف شده شامل انواع ساعت ، پارچه ، لوازم رایانه ای ، وی سی دی ، ماکارونی ، شکلات ، چای و... است که در بررسی و تحقیق مشخص شد، برخی اقلام خوراکی وارداتی مانند شکلات ها غیر بهداشتی بوده اند. قاسمی افزود: علاوه بر کشف کالاهای غیرمجاز ، چندین دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

کشف اشیای عتیقه

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر این که فردی که در زمینه اشیای عتیقه فعالیت می کند ، پس از مراجعه به شهرستان میانه و حفاری غیرمجاز ، مقادیری اشیای عتیقه را به تهران منتقل کرده است ، دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شد و ماموران در یک عملیات ویژه ، متهم را در حوالی خانی آباد نو در حالی که اشیای عتیقه همراه داشت دستگیر کردند. با انجام کارشناسی لازم در خصوص اصالت اشیای تاریخی متعلق به قرن ششم و هفتم ، پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

یک میلیارد تومان جریمه

قاسمی افزود: علاوه بر کشفیات اخیر که در 20روز گذشته صورت گرفته است متخلفانی که مبادرت به انتقال 7قلم کالای قاچاق اداره گمرک کرده اند و کالاها را به صورت غیرقانونی وارد کشور کرده اند نیز به یک میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها