ابراهیمی در گفتگو با خانه ملت تشریح کرد

حزئیات پیگیری لاریجانی از مطالب خلاف واقع یک نماینده

رئیس هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: با ارجاع مطالب منتشر شده از سوی یک نماینده علیه لاریجانی به هیئت، این هیئت از نماینده مذکور توضیح خواسته است و باید با حضور در جلسه در این زمینه توضیح دهد.
کد خبر: ۳۳۴۵۹۲

حسین ابراهیمی رئیس هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین با اشاره به درج اخباری مبنی بر شکایت لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از یکی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی به خاطر بیان مطالب خلاف واقع، گفت: این نماینده در 10 مورد نسبت به لاریجانی اعتراض کرده که نوشته های خود را در سایت منتشر کرد.

وی افزود: حسن زمانی مشاور علی لاریجانی رئیس مجلس نوشته های این نماینده را جمع آوری و به آقای لاریجانی تحویل داد و پیشنهاد کرد تا این مطالب مطرح شده علیه لاریجانی به هیئت داوری ارجاع و مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس هیئت داوری  فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: آقای لاریجانی نیز پیشنهاد آقای زمانی را پذیرفت و برای هیئت داوری پی نوشت کرد تا این موارد در هیئت داوری رسیدگی شود.

ابراهیمی گفت: هیئت داوری فراکسیون نیز موضوع را در دستور کار خود قرار داد و از آن نماینده درخواست کرد تا در جلسه روز چهارشنبه هیئت حضور یابد اما نماینده مذکور دیروز در مجلس حضور نداشت و هیئت از وی خواست تا روز یکشنبه هفته آینده با حضور در هیئت در 10 مورد مطلبی که علیه لاریجانی نوشته توضیحاتی ارائه کند.

وی تصریح کرد: آقای زمانی مشاور لاریجانی مطالب مطرح شده از سوی آن نماینده را رد کرد و به همین دلیل از نماینده مذکور خواستیم تا توضیحاتی را در این زمینه ارائه کند.

رئیس هیئت داوری  فراکسیون اصولگرایان گفت: هیئت بعد از توضیحات آن نماینده در این زمینه تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین حسن زمانی مشاور رئیس مجلس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شکایت رئیس مجلس از آن گفت: نامه لاریجانی به هیئت داوری در پاسخ به مطالب کذب مطرح شده از سوی آن نماینده است که توسط بنده تهیه شده و از طرف دکتر لاریجانی به هیات داوری ارجاع گردیده است.

وی افزود: آن نماینده مطلبی را در 10 بند در خصوص انتخابات هیات رئیسه تهیه کرده و بر روی سایت خود قرار داده بود که بنده طی گزارشی پاسخ آن را تنظیم و به دکتر لاریجانی ارائه کردم.

مشاور رئیس مجلس تصریح کرد: رئیس مجلس نیز، این گزارش را عیناً به هیات داوری فراکسیون اصولگرایان ارائه کرد تا این هیات به مطالب کذب مطرح شده از آن نماینده رسیدگی کند.

مطابق اساسنامه فراکسیون اصولگرایان مجلس، این فراکسیون هیئت داوری دارد که مرکب از پنج روحانی بوده و وظیفه آن رسیدگی به اختلافات درونی فراکسیون است.


یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها