بازداشت افسران قلابی راهنمایی و رانندگی

اعضای شبکه‌ای که خود را افسر راهنمایی و رانندگی معرفی و از رانندگان باج می‌گرفتند در استان لرستان دستگیر شدند. به گزارش ایسکانیوز، رسیدگی به این پرونده پس از آن آغاز شد که مردی به نام «رضا» به کلانتری 11 بروجرد رفت و از ماموران قلابی شکایت کرد.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۲

وی اظهار کرد: 3 مرد پرایدسوار در خیابان.... راه مرا بستند و خود را پلیس نامحسوس راهنمایی و رانندگی، معرفی کردند. آنان گفتند به من مشکوک هستند و باید گواهینامه و سایر مدارکم را ارائه کنم. شاکی اضافه کرد: مامورنمایان پس از بررسی مدارکم باج خواستند تا ماشینم را به پارکینگ نبرند. من هم که متوجه نقشه شوم آنان شده بودم مقاومت کردم و مجرمان، از محل متواری شدند.

با اطلاعاتی که «رضا» از ظاهر افسران قلابی و خودروی آنان ارائه داد ردیابی و طرح مهار در دستورکار پلیس قرار گرفت و خیلی زود مجرمان دستگیر شدند.

مامورنمایان که ابتدا خود را بی‌گناه می‌خواندند وقتی با شاکی روبه‌رو شدند به ناچار لب به بیان حقیقت گشودند و به جرم‌های مشابه اعتراف کردند. گزارش دیگری حاکی است، تبهکاری که در پوشش افسر راهنمایی و رانندگی، گواهینامه رانندگی جعل می‌کرد با تلاش ماموران کلانتری 11 خرم آباد بازداشت شد. در همین رابطه سرهنگ غلامزاده، معاون هماهنگ‌کننده اعلام کرد: در بازرسی مخفیگاه افسر قلابی، یک قبضه سلاح جنگی، 3 قطعه کارت خودرو، 4 سیمکارت تلفن همراه، 3 کارت سوخت، 36 قطعه عکس و 12 برگ کپی شناسنامه و کارت ملی کشف شده است و بازجویی‌ها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها