معاون فنی، مهندسی سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: ساماندهی میدانهای پایتخت در دستور کار سال جاری این سازمان قرار گرفته و اولین میدانی که ساماندهی آن به زودی آغاز می شود میدان ونک است.
کد خبر: ۳۳۴۰۳۷

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی گلشنی با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه میدان ونک نیازمند ساماندهی ترافیکی است اظهار داشت: این مرحله از کار مدت زمانی در حدود پنج تا 6 ماه به خود اختصاص خواهد داد البته کف سازی، پیاده روسازی و ترمیم جدارههای این میدان نیزدر ادامه انجام می شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی 26 میدان از 30 میدان اصلی شهر در دستور کار قرار گرفته است گفت: از بعد منظر شهری، هیچ میدان مناسبی در تهران وجود ندارد و تقریبا تمام میادین از لحاظ بصری آشفته هستند به همین دلیل در حوزه منظر شهری و هویت بخشی این میادین، کار خواهد شد.

معاون فنی و مهندسی سازمان زیبا سازی میدانهای تجریش، نبوت، انقلاب، فردوسی، فاطمی، خراسان، مادر ، شهدا و ... را از جمله میدانهای بعدی برای ساماندهی عنوان کرد و گفت: دراین میدانها ساماندهی کف، جداره، فضای سبز، فلکه اصلی میدان و در برخی موارد مسایل ترافیک ساماندهی خواهد شد البته تقریبا تمامی این میادین نیازمند کف و جداره سازی هستند.

وی ادامه داد: بعد از تصویب طرح مورد نظر در خصوص هریک از میادین، اجرای آن یا توسط سازمان زیبا سازی انجام شده و یا به عهده مناطق گذاشته می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها