مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران خبر داد:

افزایش 100 دوربین نظارت تصویری جدید تا پایان سال

حجت‌الله بهروز مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: تا پایان سال 100 دوربین نظارت تصویری جدید در نقاط مختلف شهر نصب و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۳۹۳۵

به گزارش فارس ، مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون 495 دوربین نظارت تصویری در سطح شهر تهران فعال است و تا پایان سال نیز 100 دوربین نظارت تصویری جدید در تهران نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی دوربین‌های نظارت تصویری جدید مجموع دوربین‌های فعال به حدود 600 دوربین می‌رسد ، گفت: نصب و راه‌اندازی دوربین‌های جدید نظارت تصویری به نظارت دقیق‌تر بر وضعیت ترافیکی شهر و مدیریت بهتر ترافیک کمک قابل توجهی خواهد کرد.

بهروز تأکید کرد: در برنامه 5 ساله حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر تهران دقیقاً نقشه گسترش دوربین‌های نظارت تصویری و دوربین‌های ثبت تخلفات با توجه به اولویت‌ها و نیازهای هر منطقه مشخص شده و افزایش دوربین‌ها در سطح شهر کاملاً بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: با کمک دوربین‌های نظارت تصویری همچنین بلافاصله می‌توانیم از اتفاقات و حوادث ترافیکی مطلع شویم و به سرعت برای امدادرسانی و جلوگیری از انسداد معابر واکنش نشان دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها