بهره‌برداری از 62 طرح کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

قائم مقام ‌جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از بهره برداری 62 طرح کشاورزی در هفته جهاد کشاورزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۷۰۶

صفدر نیازی در گفتگو با مهر در شهرکرد اظهار داشت: سالانه بیش از 400 پروژه توسط سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود.

نیازی با اشاره به اینکه 11 پروژه در بخش تولیدات دامی در قالب دو پروژه دولتی و 9 پروژه بانکی  اجرا می شود، افزود: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 375 میلیون ریال با ایجاد اشتغال‌زایی برای 31 نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نیازی ادامه داد: اجرای یک پروژه دولتی در بخش تولیدات گیاهی با اعتباری افزون بر 280 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته است.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین تعداد 12 پروژه در بخش مدیریت شیلات و امور آبزیان با اعتباری افزون بر 11 میلیارد و 154 میلیون ریال است که با بهره‌برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال 29 نفر فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی تعداد 14 پروژه‌ دولتی و 22 پروژه‌ بانکی با اعتباری افزون بر 18 میلیارد و 470 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته جهاد کشاورزی در این استان به شمار می‌رود.

نیازی ادامه داد: میزان بهره‌مندی خانوارها از این تعداد پروژه 246 خانواده با ایجاد زمینه اشتغالزایی 134 نفر فراهم خواهد بود.

 وی مجموع پروژه‌های دولتی را در بخشهای مختلف کشاورزی 21 پروژه و مجموع پروژه‌های بانکی را 41 پروژه عنوان کرد و افزود: برهمین اساس مجموع اعتبارات پروژه‌های بانکی و دولتی 69 میلیارد و 424 میلیون ریال است که در این میان میزان خانوارهای بهره‌مند از این پروژه‌ 738 خانواده و میزان اشتغال 228 نفر را فراهم کرده است.

نیازی خاطرنشان کرد: بیشترین طرحهای کشاورزی در شهرستان شهرکرد و کمترین طرح ها در شهرستان کوهرنگ اجرا می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها