حادثه در جهان

حمله دزدان مسلح به کامیون ویژه حمل پول در فرانسه

پلیس فرانسه، جستجو برای بازداشت مجرمان مسلحی که چند میلیون یورو از خودروی ویژه حمل پول یک بانک به سرقت برده بودند، آغاز کرد. عصر روز دوشنبه چند مرد خشن که سلاح‌های خودکار در دست و جلیقه ضدگلوله به تن داشتند، در جاده منتهی به مارسی فرانسه، با شلیک‌های پیاپی کامیون ویژه حمل پول یک بانک را متوقف کردند.
کد خبر: ۳۳۲۱۱۶

دزدان ناشناس در این سرقت مسلحانه که روز روشن صورت گرفت، چند میلیون یورو سرقت کرده و بدون خونریزی به مکان نامعلومی متواری شدند. پلیس فرانسه می‌گوید: تبهکاران حرفه‌ای از ساعت تردد کامیون ویژه حمل پول مطلع بوده و پس از تیراندازی، هیچ ردی بر جا نگذاشته‌اند. چهارم ژانویه 2010 نیز دزدان حرفه‌ای 5 میلیون یورو به شیوه مشابه سرقت کردند و بعید نیست این دستبردها، زنجیره‌ای باشد.

این در حالی است که تلاش پلیس بین‌الملل برای کشف 5 شاهکار هنری گران‌قیمت که از موزه‌ای در پاریس دزدیده شده، ادامه دارد. گزارش حاکی است، ارزش تقریبی نقاشی‌های رنگ‌روغن پیکاسو، ماتیس، براک، لجر و مودیلیانی که 20 می 2010 دزدیده شد، 100 میلیون یورو برآورد شده است. پلیس بین‌الملل تصویر این تابلوها را در بانک اطلاعاتی خود دارد و می‌گوید فروش آنها بسیار سخت است. / ایسکانیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
-
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
۰
۰
اقا میگن 50 نفر كشته شدن كه!!!
چرا اینجا گفته بدون خونریزی

نیازمندی ها