آنها متذکر شدند که یک پژوهش اخیر نشان داد: اسیدهای چرب امگا ـ 3 موجود در ماهی موسوم به «اسید دوکوساهگزائنوئیک» برای عملکرد مناسب مغز ضروری و حیاتی هستند و توصیه فعلی دولت انگلیس برای مقدار مصرف این غذا برای اینکه مقدار کافی از این اسید چرب را به مادر و فرزند برساند، ناکافی است.
این محققان معتقدند که زنان باید در هفته دستکم 3 نوبت ماهی بخورند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....