جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

نخبگان و فعالان سیاسی در اندیشه‌های امام با نظری دقیق نظر بیفکنند

جامعه مدرسین حوزه علمیه از همه‌ی ملت ایران به ویژه نخبگان و فعالان سیاسی درخواست کرد در اندیشه‌های امام با نظری دقیق نظر بیفکنند و با اتحاد و همدلی دشمنان انقلاب را در رسیدن به اهداف خود نا امید کنند.
کد خبر: ۳۳۱۶۳۶

به گزارش مهر از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی اطلاعیه‌ای به مناسبت ایام الله چهاردهم و پانزدهم خرداد اظهار داشت: بار دیگر چهاردهم خرداد فرا رسید و یاد و خاطره آن یار سفر کرده و آن امام خوبی‌ها و مهربانی‌ها گستره دلها را فرا گرفت. با آنکه سالها از رحلت جانگدازش می‌گذرد، یاد و خاطره آن براگیزاننده فطرت‌های پاک به راستی و خداجوی بیشتر زنده می‌شود و ابعاد نهضت عظیمش گسترده‌تر می‌شود.

امام تحقق اسلام ناب محمدی وعدالت علوی را فریاد زد

در ادامه این اطلاعیه آمده است، امام که در اندیشه رهبر معظم انقلاب، روح خدا در کالبد زمان بود و عشق به او، عشق به همه خوبی‌ها است، تحقق اسلام ناب محمدی و عدالت علوی را فریاد زد و شوکت فرعونی دولت‌های استکباری –  به ویژه  امریکا و اسرائیل را در هم شکست و روح تازه‌ای در تن امت دمید.

گذشت زمان نشان می‌دهد که مدیریت امام که با درایت و هوشمندی فراوان همراه بود، انقلاب را به سان چشمه‌ای زلال به دست نسل امروز سپرده است، نیز هدایت‌گری آن امام خوبی‌ها در ابعاد  مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... باعث شد که آهنگ پیشرفت انقلاب فزونی گیرد و هر سال شاهد شکوفایی آن پیشرفت‌ها در عرصه‌های گوناگون باشیم.

درایت و هوشمندی رهبری توانست کشتی انقلاب را نجات دهد

در این اطلاعیه تأکید شده است که مبارزه و برخورد ریشه‌ای آن عزیز سفر کرده با فتنه و فتنه‌گران نیز امری ستودنی و فراموش ناشدنی است.

 آری برسی فتنه‌های پس از انقلاب نشان می‌دهد که بیشترین حملات آن، به اصل مترقی و متعالی ولایت فقیه بوده است، چه آنکه فتنه‌گران به خوبی می‌دانستند با حضور ولایت فقیه هیچ‌گاه به اهداف خود نائل نخواهند شد. چنان که در حوادث سال گذشته، هوشمندی و درایت بی‌نظیر رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای ، توانست کشتی انقلاب را از ورطه خطرها و موج آفرینی‌ها نجات دهد و به ساحل امن برساند.

مردم با اتحاد و هم دلی دشمنان را ناکام گذارند

جامعه مدرسین در این اطلاعیه با تأکید بر همدلی مسلمانان اعلام می‌کند آنچه در اندیشه امام و رهبری اهمیت حیاتی دارد وحدت و همدلی مسلمانان ، ضرورت شناخت دشمن  و ترفندها و حیله‌های او و در یک کلمه «بصیرت»است. اکنون در سالگرد رحلت امام عزیز شایسته است که آحاد امت اسلامی، به ویژه نخبگان و فعالان سیاسی در اندیشه‌های امام با نظری دقیق نظر بیفکنند و با اتحاد و همدلی دشمنان انقلاب را در سیدن به اهداف خود نا امید کنند. امروز اطاعت محض از ولایت فقیه و پرهیز از جنجال آفرینی و نیز مبارزه جدی و مقتدرانه مسئولان با فتنه‌گران، دل امام عزیز را شاد می‌کند و عزت ایران ایرانی را دو چندان می سازد.

از تمامی مردم برای حضور در سالگرد امام دعوت می شود

در پایان این بیانیه جامعه مدرسین حوز علمه قم، ضمن عرض تسلیت بیست و یکمین سالگرد رحلت ملکوتی امام (ره) از عموم ملت ایران دعوت می‌نماید که همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیگر بار یاد آن عزیز سفر کرده را زنده بدارند و با آرمان‌های او تجدید عهد نمایند.

به همین مناسبت مجلس یاد بودی از طرف جامعه مدرسین قم در شب چهاردهم خرداد ماه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌گردد. از عموم علما، فضلا، طلاب محترم و مردم شریف ایران دعوت می‌شود که در این مراسم حضور به هم رسانند.

سلام و درود بر آن عبد صالح که یاد و خاطرش همواره جاویدان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها