به منظور ترویج حجاب، سومین جشنواره بین‌المللی دختران آفتاب از 18 تا 23 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. در این جشنواره 130 نفر از دانشجویان دختر سراسر کشور حضور پیدا می‌کنند. دانشجویان سال پایینی، علاقه‌مند به مسائل فرهنگی و هنری و عفاف و حجاب، دعوت‌شدگان به این جشنواره هستند.
کد خبر: ۳۲۶۵۴۰

دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره دختران آفتاب قرار است بعد از پایان این جشنواره به دانشگاه‌های خود بازگردند و مروج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌های خود باشند. بعد از پایان این جشنواره نیز قرار است اولین کانون دانشجویی عفاف و حجاب در دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی شود.

هزینه‌های این جشنواره را 19 سازمان و نهاد مختلف به عهده گرفته‌اند و محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، هتل مشهد را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

به گفته دبیر این جشنواره، دانشگاه محل بحث و تبادل نظر است و رویکرد جشنواره حجاب و عفاف نیز رویکردی علمی است و در این جشنواره قرار است مباحث دینی در حوزه علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

بیاتی تاکید کرد: برای برگزاری جشنواره دختران آفتاب کمیته‌های مختلفی تشکیل دادیم که یکی از این کمیته‌ها کمیته بین‌المللی است و در این کمیته قرار است با استفاده از نظرات اندیشمندان مسلمان و باحجاب خارجی برای حل مساله حجاب در جامعه ایران تلاش کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها