دختر جوان ، طعمه اخاذی مامورهای قلابی

دختر 19ساله ای که با سوار شدن به وانت بارها ، زمینه اخاذی همدستانش را فراهم می کرد ، دستگیر شد. به گزارش خبرنگار ما ، در پی ارائه چندین فقره شکایت از سوی رانندگان وانت بارها
کد خبر: ۳۲۵۹۷
مبنی بر این که هنگام عبور در خیابان های کرج دختری سوار بر خودروی آنها شده و چند دقیقه بعد 3نفر با سد کردن راه راننده با معرفی خود به عنوان مامور، از آنها اخاذی کرده اند، موضوع این شکایت ها پس از صدور دستور قضایی به پلیس آگاهی کرج ارجاع شد.

تشکیل تیم ویژه

با بررسی و تحقیق در خصوص این شکایت ها و افزایش آن ، سرهنگ اصغر محمدی ، معاون پلیس آگاهی شهرستان کرج ، یک تیم ویژه از افسران را مسوول پیگیری این پرونده کرد. گزارش حاکی است ، با کنترل غیر محسوس محلهایی که احتمال می رفت مامورهای قلابی در آن تردد کنند ، ماموران پلیس آگاهی روز گذشته با مشاهده دختر جوانی که سوار یک دستگاه وانت بار شد، به تعقیب آن پرداختند و پس از دقایقی وقتی 3نفر این وانت بار را متوقف و به راننده آن حمله کردند، ماموران با اجرای طرح مهار، موفق شدند متهمان را دستگیر کنند.

اعتراف به اخاذی

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی کرج ، در اعترافات خود گفتند: چندی پیش با دختری 19 ساله به نام فتانه که یک دختر فراری از خانه است ، آشنا شده و از وی خواسته اند تا با قرار گرفتن در مسیر وانت بارها ، راننده را به نقاط خلوت بکشاند و سپس این راننده به بهانه این که قصد ارتباط نامشروع با دختر جوان را داشته است ، ابتدا مورد ضرب و جرح قرار می گرفت و در ادامه برای تحویل ندادن او به زندان ، با وساطت یکی از اعضای باند، راننده ، مبالغی پول در اختیار آنها قرار می داد. در پی این اعترافات که به 30فقره می رسد ، پرونده برای صدور حکم قضایی به دادسرای کرج ارسال شد و بازپرس شعبه پنجم دستور شناسایی مالباختگان را صادر کرد. آخرین خبر حاکی است ، در بررسی سوابق متهمان مشخص شد آنها دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت ، نزاع و خرید و فروش مواد مخدر هستند. تحقیق در این زمینه همچنان ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها