میلان در خطر حذف از لیگ قهرمانان قرار دارد

همه چیز تحت‌‌‌تاثیر بازگشت بکهام به اولدترافورد

رئال‌مادرید و میلان، پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب در شرایطی مشابه و برای فرار از حذف در لیگ قهرمانان، دل به ستارگان خود دادند تا در سانتیاگو برنابئو و اولدترافورد جان دوباره‌ای بیابند. در شب دوم دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شیاطین سرخ منچستر در شرایطی در اولدترافورد پذیرای شاگردان لئوناردوی برزیلی هستند که در بازی رفت و در میلان 3 بر 2 پیروز شدند. تب حذف یا بقای 2 تیم در این دیدار تحت‌الشعاع بازگشت دیوید بکهام پس از سال‌ها به شهر منچستر است، هرچند او در بازی رفت نتوانست فروغ چندانی مقابل هم‌تیمی‌های سابقش داشته باشد، اما قطعا در اولدترافورد انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن توانش به فرگوسن دارد.
کد خبر: ۳۱۶۶۹۴

بکهام که هنوز هم دلش با شیاطین سرخ است درخصوص دیدار امشب گفت: همیشه طرفدار منچستر بوده و هستم و شاید برای اولین بار در زندگی‌ام باشد که آرزوی باخت منچستر را دارم.

او ادامه داد: بازی کردن مقابل یونایتد بسیار سخت خواهد بود، ولی هیچ‌چیز برای میلان ناممکن نیست. پس از 7 سال برای اولین بار می‌توانم به منچستر برگردم و قدم روی زمین اولدترافورد بگذارم. منچستری‌ها امشب فان درسار، ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ، وسل براون، اسکولز، گیگز و از همه مهم‌تر رونی آماده را در اختیار دارند تا شب سختی را برای میلان رقم بزنند؛ میلانی که علاوه بر بکهام، به ساق‌های نستا، تیاگو، پیرلو، رونالدینیو و سیدورف دل بسته است. در دیگر دیدار جذاب امشب تیم‌های رئال‌مادرید اسپانیا و المپیک لیون در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم می‌روند. رئالی‌ها که با کسب پیروزی برابر سویا و توقف بارسلونا برابر آلمریا پس از مدت‌ها به صدر جدول لالیگا بازگشتند، می‌کوشند با عبور از سد لیون به مرحله بعد راه یابند. از آنجا که فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو انجام خواهد شد شاگردان مانوئل پیگرینی تلاش دارند به دیدار نهایی برسند. البته این سوال وجود دارد که آیا زور کهکشانی‌ها به لیون می‌رسد؟!

کریس رونالدو در پاسخ به این پرسش به روزنامه آس اسپانیا گفت: شکست یک بر صفر در بازی رفت را فراموش کرده‌ایم و اکنون با اتکا به اتحاد تیمی و خلاقیت‌های فردی برای یک پیروزی قاطعانه تلاش خواهیم کرد. وی افزود: به لیون ثابت می‌کنم مهره کلیدی مادرید هستم و اطمینان دارم که این تیم را در سانتیاگو برنابئو شکست خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها