تیم فوتبال اینتر میلان چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در «جوزپه مه آتزا» با چلسی دیدار خواهد کرد.
کد خبر: ۳۱۳۴۹۰

به گزارش مهر ، خوزه مورینیو فرداشب به مصاف باشگاه سابق خود چلسی می رود تا این بار در تقابل با تیم پیشین خود، شرایط صعود اینتر به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را فراهم آورد.

از سویی کارلو آنچلوتی ، سرمربی حال حاضر چلسی، فصل گذشته
در سمت سرمربی میلان ، نبرد قهرمانی در رقابت های سری آ را به مورینیو باخته و این دیدار تا حدودی می تواند جنبه انتقامی برای «کارلتو» داشته باشد.

چلسی، صدرنشین لیگ برتر انگلستان، در چند هفته گذشته حواشی فراوانی را پشت سر گذاشته است. پس از پایان یافتن ماجرای رسوایی اخلاقی جان تری، کاپیتان این تیم، اکنون ماجرای اشلی کول، مدافع این تیم بر سر زبان ها افتاده و باید دید آیا این حاشیه ها، در نهایت به باشگاه متمول انگلیسی ضربه می زند یا نه.

دیگر دیدار فردا شب را تیم های زسکا روسیه و سویا اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار خواهند کرد. این دیدار در شرایط جوی بسیار سرد برگزار خواهد شد. در چند روز گذشته نیم متر برف در مسکو باریده است. چمن مصنوعی ورزشگاه لوژنیکی برگ برنده روس ها در دیدار با نماینده اسپانیاست.

واسیلی برزوتسکی، مربی زسکا، در خصوص دیدار با سویا گفت: این اشتباه بزرگی است چنانچه فکر کنیم اسپانیایی ها در این زمین لغزنده نمی توانند بازی کنند و از سویی، ما کار ساده ای برای رسیدن به دروازه آنها خواهیم داشت. شرایط به یک میزان برای هر دو تیم دشوار است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها