مازندران رتبه نخست مشارکت در امر مدرسه‌سازی در کشور

مدیرکل نوسازی مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مازندران رتبه نخست مشارکت در امر مدرسه سازی را در سال جاری کسب کرده است.
کد خبر: ۳۱۲۸۶۶

به گزارش مهر در بابل محمدرضا جعفری صبح جمعه در مراسم افتتاح هنرستان مهر سبز بابل اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در ترویج کارهای فرهنگی اقدامات بسیار موثر و خوبی انجام داده است که در چند دهه اخیر شاهد چنین تحولاتی در کشور نبودیم.

وی بیان داشت: در یازدهمین جشنواره خیرین برگزار شد که سال گذشته مبلغ 733 میلیارد تومان از سوی خیرین تعهد شد که سهم استان مازندران از این مبلغ حدود 31 میلیارد تومان بوده است.

جعفری با اشاره به اینکه حدود 60 درصد این تعهدات محقق شده است، بیان داشت: سال آینده این جشنواره از 16 تا 26 اردیبهشت در کشور برگزار می‌شود که سال گذشته خیرین استان‌های خوزستان، تهران و خراسان رضوی به دلیل صنعتی بودن بیش از 80 میلیارد تومان برای احداث مدارس کمک کردند و رتبه نخست کشور را کسب کردند.

وی بیان داشت: با توجه به مردم فرهنگ دوست امید است استان مازندران از استانهای برتر کشور شده و رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

حجت الاسلام حسن روحانی، امام جمعه بابل نیز اظهار داشت: شهرستان بابل به لطف خداوند خدمات بزرگی در امر مدرسه سازی انجام داده ولی آنگونه که باید نماد پیدا نکرده است و این جای تاسف است.

وی همچنین از حضور بسیار ارزنده خیرین بابل قدردانی کرد و گفت: هر عمل خیری که انجام می‌دهیم به برکات لطف پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار است و ما شاگردان و ادامه دهنده مسیر ایشان هستیم.

وی افزود: در کنار مدرسه سازی باید مسجد سازی هم باشد و این امر نباید فراموش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها