از شنبه برگزار می‌شود

جشنواره نوروزی پوشاک در تهران

جشنواره نوروزی پوشاک از شنبه اول اسفندماه به مدت 25 روز با مشارکت دو هزار واحد صنفی در تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۵۷

به گزارش مهر، ابوالقاسم شیرازی در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری جشنواره نوروزی پوشاک از اول اسفندماه جاری به مدت 25 روز در تهران گفت: این جشنواره با مشارکت 2 هزار واحد صنفی برگزار خواهد شد که پوشاک تولیدی خود را با 20 درصد تخفیف به مردم عرضه خواهند کرد.

رئیس اتحادیه کشوری پوشاک افزود: طرح جشنواره نوروزی پوشاک، ضمن ایجاد بستر مناسب و مطمئن برای مصرف کنندگان و رعایت و حمایت حقوق شهروندان، دریافت سود کمتر و فروش بیشتر را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: اگر واحدهای مشارکت کننده در این طرح، تخفیف های تعهد شده را بر روی کالاهای خود اعمال نکنند، ضمن ابطال مجوز و جمع آوری بنر جشنواره، به عنوان تقلب و عوام فریبی از فعالیت آن واحد جلوگیری به عمل خواهد آمد و برای اعمال مجازات، به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد شد.

به گفته شیرازی، این طرح با نظارت اتحادیه صنف پوشاک و همکاری سازمان بازرگانی استان تهران برگزار می شود. این درحالی است که اگر استقبال مردم از این طرح خوب و کسبه نیز راضی به ادامه همکاری باشند، این طرح تا 15 فروردین ماه ال 89 نیز ادامه خواهد یافت.

وی اظهار داشت: مردم می توانند شکایات خود را با شماره تلفن 77501452 مربوط به بازرسی و نظارت اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک ارایه کنند.

شیرازی مبنای انتخاب 2 هزار واحد صنفی این طرح را بررسی گروههای کارشناسی اعزامی به محل کسب متقاضیان دانست و خاطرنشان کرد: کارشناسان در انتخاب این واحدها، به نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور برای مشتریان دقت داشته اند، ضمن اینکه عواملی همچون استفاده از پوشاک تولید داخل و کیفیت و قیمت محصولات نیز در این امر دخیل بوده است.

به گفته وی، در طول برگزاری این جشنواره 20 اکیپ بازرسی و کارشناسی کار نظارت را انجام می دهند که به منظور جلوگیری از توقف آنها در ترافیک پایانی سال، با موتور به محل فروشگاهها اعزام خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها