با اخذ رضایت از اولیای دم

قاتل از طناب دار رهایی یافت

جوانی که به قصاص محکوم شده بود با اخذ رضایت از اولیای دم از طناب دار رهایی یافت.
کد خبر: ۳۱۲۴۵۱

به گزارش فارس، ساعت 2 بامداد صبح روز 18 آبان سال 86 مأموران کلانتری 111 هفت چنار از کشف جسد یک مرد 30 ساله با خبر شدند.

مأموران با حضور در صحنه دریافتند ، مردی 30 ساله به نام جلیل بر اثر اصابت ضربات چاقو در پشت بام یک ساختمان نیمه کاره به قتل رسیده است.

جابری ، قاضی واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران درخصوص این پرونده گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مقتول به نام جلیل 30 ساله به ادعای هم اتاقی‌هایش در ساعت 1:30 دقیقه بامداد با ضربات چاقو خودکشی کرده است ولی بررسی بیشتر نشان داد این فرد توسط یکی از همان افراد به قتل رسیده است.

وی افزود: در بازجویی از 5 متهم در خصوص این پرونده یکی از این افراد به نام مجتبی 19 ساله که پسر عموی این فرد است مدعی شد که جلیل قصد تجاوز به وی را داشته است وی نیز برای دفاع از خود، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

جابری اضافه کرد: صبح روز بعد مجتبی در اولین جلسه بازجویی لب به اعتراف گشود و مدعی شد به دختر عموی 16 ساله‌‌اش به نام فاطمه علاقه‌مند بوده اما جلیل بدون توجه به این علاقه به خواستگاری فاطمه رفته و از آنها جواب مثبت گرفته است.

وی افزود: مجتبی مدعی شد در شب حادثه با جلیل در رابطه با فاطمه صحبت کرده تا وی را از ازدواج با فاطمه منصرف کند اما جلیل به این موضوع توجهی نکرد و به همین دلیل در ساعت 1:30 دقیقه بامداد که جلیل برای کشیدن سیگار به بالای بام رفته بود پشت سر وی رفتم و او را با 7 ضربه چاقو به قتل رساندم.

قاضی واحد اظهار نظر دادسرای امور جنایی تهران گفت: مجتبی از سوی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد و این حکم از سوی شعبه 27 دیوان عالی کشور هم تأیید شد اما سرانجام مجتبی موفق شد از خانواده مقتول رضایت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها