معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفتگو با «جام‌جم»:

نظام در 3 دهه انقلاب روسفید و سربلند است

گروه سیاسی: محمدرضا میرتاج‌‌الدینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل تاریخ و نسبت به اقداماتی که در 3 دهه انقلاب داشته، روسفید و سربلند است. معاون رئیس‌جمهور در گفتگو با «جام‌جم» با اشاره به این که نظام در مباحث علمی، اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و ... نمرات بالا و خوبی گرفته است، افزود: ما در عرصه دانش در دنیا حرف برای گفتن داریم و در فناوری هسته‌ای جزو 10 تا 12 کشور شاخص هستیم.
کد خبر: ۳۱۱۸۷۷

وی تصریح کرد: در صنعت فضایی و ساخت ماهواره نیز توانسته‌ایم بعد از ماهواره امید که حدود 4 ماه در مدار زمین دوام یافت ماهواره طلوع را با طول عمر 3 سال به مدار زمین ارسال کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با تاکید بر این که ایران در عرصه‌های دیگر از جمله صنایع موشکی، نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی مقام اول منطقه را دارد، خاطرنشان کرد: قطعا این رهاوردها همگی در سایه خودباوری ملی صورت گرفته و استفاده از فرصت‌هایی بوده که از تهدیدات خارجی ایجاد شده است.وی تهدید خارجی علیه ایران را بی‌سابقه ندانست و گفت: ایران کشوری قدرتمند از نظر سیاسی، انقلابی و با پشتوانه مردمی است که با توکل به خداوند متعال تمامی فشارهای بین‌المللی را پشت سر گذاشته و با رهبری نظام و عنایت الهی هر روز قوی‌‌تر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها