دانش‌جعفری در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

مجمع اقدامی برای حضور احمدی‌نژاد در جلسات نکرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور آقای احمدی‌نژاد اقدامی کرده‌اند، گفت: مجمع اقدام خاصی نکرد.
کد خبر: ۳۱۱۷۱۵

داود دانش‌جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در پاسخ به این سوال که آیا محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر می‌شود، گفت: نه.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای مجمع برای حضور آقای احمدی‌نژاد اقدامی کرده‌اند، گفت: مجمع اقدام خاصی نکرد. چرا که آقای احمدی‌نژاد خودشان دوست ندارند و در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند.

دانش جعفری در خصوص پیام حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز برای بیگانگان و عوامل داخلی آنان گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم ایران است و دستاوردهای انقلاب با خون شهدا به دست آمده و اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم می‌بینیم که در دوران مبارزات انقلاب و همچنین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت انقلاب و در قائله کردستان،خوزستان و دیگر شهرها و در دوران دفاع مقدس خونهای شهدا باعث دوام و قوام انقلاب شده بنابراین طبیعی است که مردم از انقلاب اسلامی دفاع کنند و هر مانعی را که در ادامه انقلاب اسلامی و بویژه حرکت‌هایی که از طرف استکبار جهانی انجام می‌شود را با تمام وجود پاسخ دهند.
 

یوسف اسدی- خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها