جام‌جم: همزمان با آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر از زنده‌‌یاد محمود شاهرخی، شاعر پیشکسوت انقلاب تجلیل می‌شود. مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر شنبه اول اسفندماه در تهران برپا می‌شود.
کد خبر: ۳۱۱۶۱۶

سنجش «عیار گرافیک مذهبی»

جام‌جم: نشست «عیار گرافیک مذهبی» فردا در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.در این نشست فرزاد ادیبی، محمد اردلانی، کتایون ارفعی و مجید کاشانی وضعیت گرافیک مذهبی نمایشگاهی و شهری را بررسی می‌کنند.

بررسی پیشینه گرافیک مذهبی، برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوعات دینی و سهم موضوعات مذهبی در گرافیک شهری از موضوعاتی است که در این نشست درباره آن گفتگو خواهد شد.

میزبانی تئاترشهر از 31 عکاس

جام‌جم: نمایشگاه «فتوتئاتر» شامل آثار 31 عکاس جوان زیر 31 سال در سالن انتظار تالار اصلی تئاترشهر برپا می‌شود.

در این نمایشگاه که از 20 بهمن تا پایان اسفندماه برگزار می‌شود، هر کدام از این عکاسان با یک یا حداکثر 2عکس تئاتری خود در نمایشگاه شرکت می‌کنند.

کنسرت دوئت پیانو در سالن رودکی

جام‌جم: کنسرت دوئت پیانو از 28 تا 30 بهمن با اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک در سالن رودکی برگزار خواهد شد. در این کنسرت آلوین آوانسیان و کارن مهرابیان قطعاتی از شوبرت، برامس، باخ، گریگ، بیزه، دوژاک و خاچاطوریان اجرا خواهند کرد.

تعزیه‌خوانی در خانه ‌ موزه مطهری

جام‌جم: مجالس تعزیه به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) در خانه موزه شهید مطهری برپا می‌شود. این مجالس در روزهای 18 الی 20 بهمن ساعت 16 اجرا می‌شود.

آلبوم «خیامی» منتشر شد

فارس: آلبوم «خیامی» به کوشش محسن شریفیان منتشر شد. در این آلبوم که خیام‌خوانی در موسیقی بوشهر است، قطعاتی چون بازا، بازا، یک چند به کودکی، افسوس که عمر، شب شد که دگر، می ‌لعل مذاب است، این قافله عمر، مرغی دیدم نشسته و با زلف تو گر اجرا می‌شود.

انتشار آلبوم موسیقی چکاوک

جام‌جم: آلبوم موسیقی چکاوک با آهنگسازی پیمان خازنی، صدای محسن شاهرودی و دکلمه محمد صالح علاء منتشر شد.

بخش اول این آلبوم در مایه اصفهان آهنگسازی شده که شامل قطعاتی چون مه آسمانی، جرعه جام، تکنوازی نی و دو نوازی تار و پیانو می‌شود. بخش دوم نیز که از فضای دشتی بهره گرفته شده از قطعاتی چون آتش دل، پیغام دل، تکنوازی‌سنتور، بداهه‌نوازی نی و «دونوازی تار و پیانو تشکیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها