لغو اردوی تیم امید در ترکیه

پیروانی: فدراسیون باید پاسخگو باشد

خبر لغو اردوی ترکیه تیم امید در حالی مخابره شد که طی ماه‌های اخیر، کادر فنی این تیم به دفعات به مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک گفته‌ بودند که نیاز مبرم تیم امید، بازی‌های تدارکاتی است.
کد خبر: ۳۱۱۴۷۷

طبق رایزنی‌هایی که کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون با کمپی در ترکیه انجام داده بود، قرار بود تیم امید از امروز تا 28 بهمن در ترکیه اردویی برگزار کند، اما در فاصله یک روز به پرواز بازیکنان امید، خبر لغو این اردو همچون پتکی بر سر کادر فنی این تیم فرود آمد و اسباب ناراحتی غلامحسین پیروانی را فراهم کرد.

به ظاهر هزینه این اردو برای تیم فوتبال امید 30 میلیون تومان بوده که به دلیل تامین نشدن آن از سوی فدراسیون فوتبال، این سفر لغو شده است. البته رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال مسائل مالی را در لغو این اردو بی‌تاثیر ‌دانست و در بیان دلایل لغو آن ‌گفت: «توافقات نهایی میان ما و کمپ ترکیه‌ای ایجاد شده بود، اما آماده نبودن مدارک بازیکنانی که مشکل خدمت سربازی دارند باعث شد به موقع مدارک حاضر نشود.

با وجود تمام تلاش‌های کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال، باید به غلامحسین پیروانی حق داد که از این بی‌برنامگی‌ها ناراحت باشد.

سرمربی تیم امید، پس از شنیدن خبر لغو اردوی شاگردانش در ترکیه گفت: «اردو و تمرین مداوم بدون بازی تدارکاتی هیچ فایده‌ای ندارد؛ بارها به مسوولان فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هم گفته‌ام که تیم امید اکنون نیاز مبرمی به بازی تدارکاتی دارد. اگر تعداد قابل توجهی از بازیکنان این تیم سرباز هستند به مربیان تیم ارتباطی ندارد و این مشکل فدراسیون است که مساله خروج آنها از کشور را حل کند. آنها باید جوابگوی این مسائل باشند.» پیروانی که با ایسنا صحبت می‌کرد، افزود: «قرارداد کادر فنی تیم امید تا پایان سال تمام می‌شود، مسوولان پس از آن می‌خواهند بررسی‌هایی درباره عملکرد مربیان این تیم داشته باشند تا برای تمدید قرارداد آنها تصمیم‌گیری کنند، حال آن‌که وقتی یک تیم بازی‌های تدارکاتی نداشته و برخی برنامه‌هایش لغو شده، چطور می‌توان ملاکی برای ارزیابی کار مربیان در نظر گرفت؟!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها