طلبکار قصد ربودن دختر جوان را داشت

مرد طلبکار که نتوانسته بود طلبش را از بدهکار فراری بگیرد ، تصمیم گرفت با ربودن دختر بدهکار ، او را مجبور به پرداخت بدهی کند که ناکام ماند.
کد خبر: ۳۱۰۰۹۴

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و گفت: به خانه‌ام برمی‌گشتم که دیدم سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو با سد کردن خودروی یک مادر و دختر قصد ربودن یک دختر جوان را دارند. به این ترتیب سعی کردم مانعشان شوم که آنها با چاقو مرا تهدید به قتل کردند. من هم از آنها فاصله گرفتم و ماجرا را به چند نفر از اهالی اطلاع دادم و به کمک آنها به سوی مردان مهاجم حمله کردیم که آنها ناچار به فرار شدند.

پس از ثبت اظهارات این مرد از سوی پلیس، موضوع به ماموران گشت انتظامی تهران که حوالی محل حادثه تردد می‌کردند، اطلاع داده شد.

ماموران گشت انتظامی هم برای بررسی موضوع به محل حادثه در غرب تهران اعزام شدند و مادر و دختر جوان را همراه شاهدان حادثه به مرکز پلیس انتقال دادند و به تحقیق از آنها پرداختند.

ردپای طلبکار

زن شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از آن‌که شوهرم موفق به بازپرداخت بدهی به طلبکارش نشد، مرد طلبکار از او شکایت کرد و شوهرم نیز از ترس دستگیری به خانه نمی‌آمد و از او بی‌خبر بودیم تا این‌که روز حادثه همراه دخترم، از خانه خارج شدیم تا شوهرم را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی متوجه شدم که یک دستگاه خودروی پژو سایه به سایه مرا تعقیب می‌کند. ابتدا توجهی نکردم و به مسیرم ادامه دادم، اما پس از عبور از چند خیابان پی بردم خودروی پژو همچنان در تعقیب من است که احساس خطر کردم و ناگهان خودروی پژو راهم را سد کرد و 2 نفر از سرنشینان آن به سویمان آمدند و با زور و تهدید چاقو، من و دخترم را از خودرو خارج کردند و بشدت کتک زدند.

زن شاکی افزود: در این شرایط، مردی از خودروی آنها خارج شد و نزدمان آمد که متوجه شدم همان طلبکار شوهرم است. مرد طلبکار با داد و فریاد از من خواست، آدرس شوهرم را در اختیار وی قرار دهم. هرچه به او التماس کردم و گفتم از محل اختفای او بی‌اطلاعم، قبول نمی‌کرد.

شاکی اضافه کرد: او به کمک 2 مرد دیگر به سوی دخترم حمله کرد و او را با خود بردند و بعد مرد طلبکار فریاد زد که او را گروگان می‌برم تا پدرش در قبال آزادی وی، طلبم را بپردازد. تقلایم برای نجات دخترم بی‌فایده بود تا این‌که رهگذران و مغازه‌داران متوجه ماجرا شدند و به کمک‌مان آمدند و باعث نجات فرزندم شدند و آدم‌رباها نیز ناچار فرار کردند.

با ثبت اظهارات زن، دخترش هم گفته‌های وی را تایید کرد و با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، متهمان تحت تعقیب قرار گرفتند و 2 روز قبل یکی از آنها مرد طلبکار شناسایی و دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم پرونده در اظهاراتش به پلیس گفت: وقتی مرد بدهکار فرار کرد و من موفق به دریافت طلب میلیونی‌ام نشدم، تصمیم گرفتم با ترساندن خانواده‌اش و آدم‌ربایی ساختگی، آنها را مجبور کنم مخفیگاه مرد را به من نشان دهند. به همین خاطر روز حادثه همراه 2 نفر از دوستانم، قصد عملی کردن نقشه آدم‌ربایی ساختگی را داشتیم که ناکام ماندیم.

بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی از سوی مشفق، بازپرس دادسرای ناحیه 5 تهران روانه بازداشتگاه پلیس شد، در حالی که تحقیق برای دستگیری 2 همدست فراری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها