کوتاه و گویا ازمجلس

قانع نشدن نمایندگان از پاسخ وزیر نفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر نفت درخصوص دلایل واردات بنزین قانع نشدند. نمایندگان مجلس در پی سوال احمد توکلی، نمایند تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه درخصوص کسری بنزین کشور، پایین بودن کیفیت بنزین داخلی، اثر تورمی بر اقشار کم‌درآمد و اجرا نشدن لایحه هدفمند کردن یارانه‌ از پاسخ‌های مسعود میرکاظمی،‌ وزیر نفت قانع نشدند. شایان ذکر است، در صورتی که نمایندگان 3 بار از پاسخ‌های وزیر قانع نشوند، به منزله کلید خوردن استیضاح وزیر تلقی خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۶۰۳۵

استعفای حسینیان به هیات رئیسه داده نشده

علی لاریجانی اعلا‌م کرد، استعفای روح‌الله حسینیان، نماینده تهران به هیات رئیسه مجلس ارسال نشده است. رئیس مجلس در پاسخ به تذکر بهروز جعفری، نماینده سمیرم که خواستار اعلام وصول تقاضای استعفای روح‌الله حسینیان نماینده تهران بود گفت: از رسانه‌ها شنیده‌ام، یکی از همکاران استعفا کرده‌اند؛ اما هنوز چنین درخواستی به هیات رئیسه داده نشده است.

سخنان رهبری باید مورد عمل قرار گیرد

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: سخنان رهبری باید مورد عمل قرار گیرد تا از هر گونه مجادله غیرضروری پرهیز شود و فضای اصلی سیاسی کشور را به بحث و گفتگو درباره توسعه کشور اختصاص دهیم. وی روز گذشته در ابتدای جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد چنانچه حضرات معترضان در این مقام، راه خود را با صراحت از ائتلاف ضدانقلاب و ضددین متمایز کنند، جدا از اصلاح حیات سیاسی خود، کمک جدی به روشنی راه مبارزه استکباری مردم ایران خواهند کرد که ان‌شاءالله نزد خداوند ماجور خواهند بود.

توضیح درباره کمک 60 میلیونی به هدیه تهرانی

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، کمک 60 میلیون تومانی به نمایشگاه عکس هدیه تهرانی را در چارچوب اهداف فرهنگی هنری سازمان گردشگری و به توصیه یک نماینده مجلس عنوان کرد. حمید بقایی در جمع خبرنگاران در راهروهای مجلس با اشاره به این که این اقدام در جهت حمایت از هنرمندان بوده است، گفت: نمی‌دانم چرا مورد اخیر با حساسیت مواجه شده است. وی نام نماینده توصیه‌کننده را فاش نکرد.

دیدار از تاسیسات فردو

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، امروز دوشنبه از تاسیسات هسته‌ای فردو در حوالی قم دیدار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها