واعظی‌آشتیانی پس از دیدار با سعیدلو:

پایه‌های کارشناسی ورزش ضعیف است

گروه ورزش: مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است: پایه‌های کارشناسی در سازمان تربیت‌بدنی ضعیف است و تیم کارشناسی داخل سازمان تیمی نیست که به توسعه‌ ورزش کمک کند. امیررضا واعظی‌آشتیانی که چهارشنبه شب به اتفاق مسعود زریبافان، رئیس مجمع باشگاه استقلال با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی جلسه‌ای را درباره مسائل مالی این باشگاه برگزار کرد، در این ارتباط گفت: در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت باشگاه ارائه شد و مسائل مالی را توضیح دادیم. مقرر شد این موضوع از طریق رئیس مجمع پیگیری شود و در عین حال من نیز پیگیر مسائل خواهم بود. وی در گفتگو با ایسنا از برگزاری این نشست بخوبی یاد کرد و گفت: راهکارهای خوبی در این جلسه ارائه شد که امیدوارم براساس آن بتوانیم مشکلات مالی باشگاه را هرچه سریع‌تر برطرف کنیم.
کد خبر: ۳۰۴۰۶۴

آشتیانی با رد گفته‌هایی مبنی بر این‌که جلسه چهارشنبه، جلسه‌ آشتی کنان با سعیدلو بوده است، تاکید کرد: از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. من و سعیدلو سال‌هاست که همکار و دوست هستیم. شاید افکارمان با هم متفاوت باشد که این تفاوت اجتناب‌ناپذیر است اما دلیلی بر اختلاف نیست. من هم انتقادهایی به سازمان داشتم، ولی این انتقادها حکایت از قهر من با سازمان نیست و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه به ضعف دانش فنی در سازمان تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: در گذشته و در محافل مختلف تاکید کرده‌ام که هر تشکیلاتی برای پیشرفت خود، به دانش فنی نیاز دارد. اگر سازمانی بخواهد از زیر مجموعه‌ خود حمایت کند، بر آن نظارت داشته باشد و استراتژی تعیین کند، باید دارای دانش فنی لازم باشد تا از قدرت دانش فنی خود، راهبردهای لازم را ارائه کند. با صراحت به سعیدلو گفتم که اگر ورزش کشور در گذشته و تا امروز شرایط پیچیده‌ای به خود گرفته و نمی‌تواند رشد کند، یکی از دلایل اصلی آن، ضعیف بودن پایه‌های کارشناسی در سازمان تربیت‌بدنی است.

آشتیانی ادامه داد: وقتی این پایه‌ها که به دانش فنی منجر می‌شوند، قوی باشند؛ فدراسیون‌ها و ادارات تربیت‌بدنی استان‌ها کارآمد می‌شوند و با برنامه حرکت می‌کنند. حقیقتی که در ورزش کشور ما وجود دارد، این است که دانش فنی در سازمان تربیت‌بدنی، پایه‌های ضعیفی دارد. به نظر من، یکی از خدمات بزرگی که سعیدلو باید در دوران خدمتش به ورزش ارائه کند، تقویت و اعمال دانش فنی به عنوان هسته‌ مرکزی ورزش کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها