هشتمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) با حضور هیئت اجرایی در مشهد آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۳۰۳۲۵۳

به گزارش مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ظهر پنجشنبه در گردهمایی هیئت اجرایی و کمیته برنامه ریزی افزود: باتوجه به برگزاری جشنواره امام رضا (ع) در سراسر کشور همه دست اندرکاران جشنواره برمبنای یک عزم اعتقادی و باورهایی که نسبت به امر ولایت فقیه دارند، متبلور می شود.

جواد جعفری گفت: توسعه کمی و کیفی جشنواره امام رضا (ع) یکی از مهمترین چشم اندازها و برنامه های راهبردی جشنواره در راستای تحقق این هدف است.

وی با اشاره به تولید آثار فاخر و برجسته در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: در واقع جشنواره امام رضا (ع) نقطه عطف فعالیتهای فرهنگی هنری است که باید در طول سال این فعالیتها در کشور جاری و گسترده باشد.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) در ادامه با اشاره به تشکیل پنج کارگروه ویژه جشنواره تصریح کرد: کارگروه های فرهنگی، سینمایی، هنری، پژوهشی و مطبوعات، صداو سیما و رسانه های دیجیتال در راستای بررسی راهکارهای توسعه کیفی جشنواره در برنامه های موضوعی استان تشکیل شده است.

وی در خصوص  تصویب بیش از 90 مصوبه در اولین گردهمایی هیئتهای اجرایی و برنامه ریزی هشتمین جشنواره امام رضا (ع) افزود: افزایش سقف اعتبارات استانی منطبق با حجم و کیفیت جشنواره ها، حمایت از چاپ آثار تولیدشده در استانها، قرار گرفتن جشنواره های موضوعی در تقویم کاری و فعالیتها، تسریع در پرداخت به موقع اعتبارات تخصیص یافته جشنواره ها، تخصیص اعتبار در جهت سفارش و خرید آثار فاخر در موضوعات جشنواره از مهمترین مصوبات این گردهمایی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها