رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا از دستگیری خدمه یک فروند کشتی اماراتی در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 100 هزار لیتر گازوییل در بازرسی از مخازن کشتی کشف شد.
کد خبر: ۳۰۱۶۸۰

به گزارش مهر، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا در تشریح این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق استان هرمزگان از طریق منابع و مخبران و همچنین با توجه به استقرار کشتیهای خارجی جهت خرید سوخت در جریان قاچاق یک محموله سوخت قرار گرفتند.

سرهنگ فتح الله زمانیان افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران این استان به محل استقرار کشتی مورد نظر رفته و مشاهده کردند یک کشتی خارجی در حال سوختگیری است. به گفته رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی وارد کشتی شده که خدمه و ملوان کشتی مانع از ورود آنان می شوند که به وقوع درگیری میان آنان می انجامد.

سرهنگ زمانیان با اشاره به به دستگیری کاپیتان و 6 نفر از خدمه کشتی خاطرنشان کرد: یکی از متهمان اهل پاکستان و 6 نفر دیگر نیز تبعه کشور سری لانکا است.

وی با اشاره به کشف بیش از 100 هزار لیتر گازوئیل در بازرسی از مخازن کشتی تصریح کرد: پس از توقیف کشتی کاپیتان در قبال آزادسازی کشتی و خدمه پیشنهاد مبلغ 52 میلیون تومان رشوه کرد که ضمن هماهنگی با مرکز، رشوه از سوی ماموران اخذ و زمینه پرونده شد.

زمانیان با اعلام اینکه کشتی متعلق به امارات و صاحب کشتی نیز اماراتی است، تصریح کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده متهمان اعتراف کردند از مدتها قبل اقدام به خرید سوخت می کردند و تا کنون نیز بیش از یک میلیون و 350 هزار لیتر سوخت گازوئیل به کشور امارات قاچاق کردند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ناجا یادآور شد: با توجه به اعتراف قاچاقچیان سوخت و پرداخت رشوه متهمان با قرار در بازداشت به سر می برند و پرونده کماکان ادامه دارد.وی در خصوص شناسایی عوامل ایرانی که در این قاچاق دست داشتند اعلام داشت: اقدامات اطلاعاتی پلیس جهت دستگیری صاحبان لنجهای ایرانی که اقدام به انتقال سوخت به کشتی می کردند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها