جام‌جم:حسن نوربخش رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در واکنش به انتقادها و اعتراض‌های صورت گرفته به قضاوت‌های نیم فصل اول لیگ برتر گفت: رشد داوران ایران بیش از بسکتبال بوده است.
کد خبر: ۲۹۹۹۲۴

مدال برنز جام ستارگان بر سینه مظاهری

جام‌جم: در سومین روز پیکارهای بوکس جام ستارگان جهان که با حضور 90 ورزشکار در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد، در وزن 91 کیلوگرم علی مظاهری، تنها ایرانی شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، در مرحله نیمه نهایی با نتیجه‌ 7 بر 3 مغلوب جولیوس سزار کاستویلو از اکوادور شد و به مدال برنز قناعت کرد.

9 کاندیدا برای ریاست تنیس

جام‌جم: با پایان مهلت ثبت‌نام کاندیداهای ریاست فدراسیون تنیس، مجید شایسته، علی دادگر، حسن ایوبی، بهروز منتقمی، سیدضیاءالدین خرمشاهی، بی‌بی سیده حسنی، ولی فرنام، عباس خزایی و مهرشاد حسینی برای شرکت در مجمع انتخابات این فدراسیون که قرار است 30 دی‌ماه برگزار شود، ثبت‌نام کردند.

امروز؛ مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو

جام‌جم: در شرایطی که امروز مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود، با انصراف علی خلیلی، پولادگر، ابراهیمی، کشتکار، سهرابی، عباسی، لشکری و کشاورز 7 کاندیدایی هستند که امروز از میان آنها یک نفر سکان هدایت فدراسیون تکواندو را عهده‌دار می‌شود.در این میان حضور پولادگر در انتخابات با توجه به اظهاراتی که چندی پیش در نقد عملکرد مدیران ورزش داشت، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و همه قرائن و شواهد حاکی از این است که حسین عباسی دبیر سابق فدراسیون بخت مسلم قرارگیری در راس تکواندوی ایران است.عباسی در این خصوص گفت: روز پنجشنبه نشستی با سعیدلو داشتم. او نکات کلیدی را یادآور شد و تاکید داشت در انتخابات حضوری فعال داشته باشم. معتقدم اگر شخصی نظر حمایتی بدنه دستگاه ورزش را نداشته باشد، فدراسیون مربوطه آسیب خواهد دید!

تمجید CNN از ارسلان کاظمی

جام‌جم: شبکه خبری CNN در گزارشی از حضور خوب و تاثیرگذار ارسلان کاظمی در عرصه مسابقات کالج‌های آمریکا تمجید کرد. CNN در این گزارش ویژه ضمن مرور زندگی ارسلان کاظمی که در حال حاضر در کالج رایت ایالت هیوستون حضوری خوب و پررنگ دارد، آورده است: کاظمی بازیکن باهوش و بااستعدادی است که با بازی‌های خوب خود در حال حاضر نفر اول تیم رایت به حساب آمده و علاوه بر آن با میانگین 8 امتیاز، نفر پنجم امتیازآورترین بازیکنان تیمش به شمار می‌آید.این شبکه همچنین اشاره کرده که حامد حدادی و ارسلان کاظمی، به عنوان 2 بازیکن بااستعداد معرفی خوب برای جایگاه فعلی بسکتبال ایران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها