جام‌جم: محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال ایران که با کسب اکثریت آرای مجمع عمومی کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا(وابا) بار دیگر به عنوان رئیس این کنفدراسیون انتخاب شد، در این خصوص گفت: این‌که روسای تمام کشورهای عضو وابا و دیگر شرکت‌کنندگان در اجلاس، مرا به‌عنوان رئیس انتخاب کردند به خاطر دیدگاه مثبتی است که به بسکتبال ایران دارند. البته در این مدت تمام تلاش‌های صورت گرفته در جهت بهبود شرایط فدراسیون بسکتبال غرب آسیا با اجرای برنامه‌های جدید بوده است.
کد خبر: ۲۹۹۶۰۰

غلبه مظاهری بر بوکسور قهرمان اروپا

جام‌جم: در اولین روز از پیکارهای بوکس ستارگان جهان که با حضور حدود 90 ورزشکار در قالب 8 تیم در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است، علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها با نتیجه 8 بر 2 پاول نیکیتایف روس و قهرمان سال 2006 اروپا را شکست داد.

مظاهری که با این پیروزی به جمع 4 نفر پایانی پیوست امروز برای راهیابی به دیدار فینال به مصاف جولیوس سزار کاستویلو از اکوادور می‌رود.

نخستین حضور آسیایی قایقرانان بادبانی

جام‌جم: کیوان حسن‌زاده، حسن مهدی‌زاده، حسن وجدانی و محمدعلی رسولی اعضای تیم قایقرانی بادبانی ایران برای نخستین بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا که از 21 تا 29 آذرماه در جزیره لانگکاوی مالزی برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

سهم 2 امتیازی حدادی در برتری ممفیس

جام‌جم: تیم بسکتبال ممفیس در حضور 7 دقیقه‌ای حامد حدادی، ملی‌پوش ایرانی خود 111 بر 109 مقابل یاران شکیل اونیل به برتری رسید. حامد حدادی، ملی‌پوش ایرانی تیم ممفیس در این دیدار 7 دقیقه و 33 ثانیه به میدان رفت و موفق شد 2 امتیاز و 3 ریباند را برای تیم خود کسب کند.

مرگ سرپرست فنی پیست اسکی دربندسر

جام‌جم: مهدی ساوه‌شمشکی، سرپرست فنی پیست اسکی دربندسر و مربی درجه یک فدراسیون اسکی که 33 سال داشت، هنگامی که مشغول تعمیرات روی کابل تله استیج تله‌کابین بود، دچار سانحه شد و پس از یک هفته در کما بودن، جان سپرد.

ثبت نام 3 نفر برای ریاست کاراته

جام‌جم: با گذشت 7 روز از ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته تاکنون احمد صافی، سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد، حمیدرضا عباسی‌مقدم، رئیس هیات ورزش‌های رزمی تهران و علیرضا آریازند برای قرار گرفتن بر راس فدراسیون کاراته ثبت نام کرده‌اند. مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته 27 دی‌ماه برگزار می‌شود.

استارت لیگ برتر هندبال در 5 شهر

جام‌جم: بیست و دومین دوره لیگ برتر هندبال از (فردا) جمعه با برگزاری 5 دیدار آغاز می‌شود و طی آن مس کرمان با ذوب‌آهن اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان با پتروشیمی کازرون، دانشگاه آزاد اسلامی تهران با هپکو اراک، سنگ‌آهن بافق یزد با تربیت بدنی آذربایجان‌غربی و شهرداری سبزوار با شهرداری زرند کرمان رو در رو می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها