جام جم: صمد نیکخواه بهرامی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال و عضو باشگاه مهرام در خصوص کیفیت لیگ برتر ‌گفت: حذف یا کناره‌گیری برخی تیم‌ها درکنار مشکلاتی که در نقل و انتقال بسیاری از بازیکنان بخصوص سهمیه‌های ملی وجود داشت، باعث شده بود لیگ برتر امسال با دیدارهایی سرد و بدون جذابیت آغاز شود. او با اشاره به تاثیر مستقیم چگونگی آماده‌سازی تیم‌ها در کاهش کیفیت عملکرد آنها افزود: در اروپا، تیم‌ها حداقل دو سه ماه پیش از آغاز بازی‌ها تمرینات منسجمی را با ترکیب اصلی خود برگزار می‌کنند، اما در ایران هیچ یک از تیم‌ها فصل تمرینی خوبی ندارند و به همین دلیل حداقل تا سه چهار هفته سردرگم هستند.
کد خبر: ۲۹۹۳۲۹

نیکخواه بهرامی یادآور شد: امسال تاثیر این قضیه بیشتر شده بود، چرا که بودند بازیکنان ملی که حتی در آستانه آغاز بازی‌ها هم نمی‌دانستند باید برای چه تیمی بازی کنند. دلهره قرارداد بیشتر از آمادگی برای بازی کردن، فکر این بازیکنان را به خود مشغول کرده بود. این مساله نه‌تنها شخصیت ما بازیکنان را زیر سوال می‌برد بلکه باعث افت کارایی هم می‌‌شود.

صمیمی: من نباید به فکر مدال‌آوری باشم

جام جم: مربی پرتاب دیسک برادران صمیمی به دنبال پایان قراردادش با فدراسیون دوومیدانی گفت: من مسوول زندگی خانواده‌ام هستم و این فدراسیون است که باید به فکر مدال‌آوری برادرانم باشد!

عباس صمیمی با اشاره به این‌که قراردادش تا پایان آذرماه بود و فدراسیون تا این زمان هیچ صحبتی برای ادامه همکاری با وی نکرده است، افزود: شرایط تمرین در ایران بسیار سخت است، زیرا به دلیل کمبود اعتبارات، هزینه اردوها تا چند ماه پرداخت نمی‌شود و این مساله تمرین را برای مربی و شاگردش سخت می‌کند.

صمیمی با تاکید بر این مساله که بحث استعفا مطرح نیست اما با این شرایط با فدراسیون دوومیدانی کار نخواهم کرد، ادامه داد: من مسوول زندگی یک خانواده و 3 فرزندم هستم و مسوولیت مدال‌آوری برادرانم به عهده فدراسیون است نه من!

وی با بیان این‌که به هیچ عنوان کمبود اعتبارات را ناشی از مدیریت فدراسیون نمی‌داند، گفت: تامین اعتبارات به عهده سازمان و کمیته ملی المپیک است و با توجه به این‌که رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا و کشورهای اسلامی در ایران برگزار می‌شود، کارسختی پیش روی فدراسیون دوومیدانی برای هماهنگی و تامین اعتبارات است.این اظهارات صمیمی در شرایطی مطرح می‌شود که مصطفی کریمی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با «جام‌جم» از مذاکره فدراسیون دوومیدانی عربستان با عباس صمیمی خبر داده بود.

آغاز اردوی نوجوانان والیبال از 19 آذر

جام‌جم: دومین اردوی تدارکاتی تیم والیبال نوجوانان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا ( اردیبهشت سال 89 تهران) از پنج‌شنبه 19 آذر به مدت 15 روز و با حضور 20 والیبالیست نوجوان زیر نظر ناصر شهنازی سرمربی این تیم آغاز می‌شود.

مظاهری روی رینگ جام ستارگان جهان

جام‌جم: علی مظاهری تنها بوکسور ایرانی شرکت کننده در رقابت‌های جام ستارگان جهان در باکو در قالب تیم دوم آسیا حریفان خود را در این پیکارها شناخت. او در دور اول به مصاف الکساندر نیکتایف بوکسور سرشناس روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف با برنده دیدار بوکسورهای برزیل و جزایر بواکیلیسیا از قاره اقیانوسیه مبارزه خواهد کرد.

3 ماده شنای ایران در رنکینگ فینا

جام‌جم: در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون بین‌المللی شنا (فینا) شناگران ایران در 3 رشته 50 متر قورباغه،4 در 100 متر آزاد تیمی و 100 متر مختلط انفرادی وارد رده‌بندی شدند.

در این رنکینگ در ماده 4 در 100 متر آزاد تیمی، ایران در مکان 21 ، در ماده 50 متر قورباغه محمد علیرضایی در جایگاه 102 و در ماده100 متر مختلط انفرادی سعید ملکی آشتیانی در رده 97 قرار گرفته است.

علی حسینی: دوپینگی نبودم

فارس: ملی‌پوش دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری ضمن تکذیب شایعه دوپینگی بودنش درخصوص انصرافش از مسابقات جهانی، گفت: اگر دوپینگی بودم مسوولان مرا به مسابقات اعزام نمی‌کردند ضمن این‌که فدراسیون جهانی در سایت خود دوپینگی بودن مرا می‌نوشت، چون آنها با هیچ‌کس شوخی ندارند، حقیقت این است که چند روز مانده به پیکارهای دسته فوق‌سنگین در تمرین وزنه 200 کیلوگرمی را بلند کردم و از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شدم و از دور پیکارهای جهانی انصراف دادم.

او همچنین درباره شایعات درگیری رضازاده با عزیز علی‌حسینی اظهار کرد: هیچ درگیری بین پدر من و رضازاده صورت نگرفته و برخی می‌خواهند رابطه آنها را به هم بزنند.

اصفهان، میزبان جشنواره طلاب بسیجی

جام‌جم: پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب بسیجی سراسر کشور در رشته‌های فوتسال، شنا و تیراندازی آقایان و تیراندازی بانوان از روز جمعه با شرکت یک هزار طلبه بسیجیدر اصفهان آغاز می‌شود.

فینال زودهنگام والیبال در رشت

جام‌جم: در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر والیبال، امروز تیم‌های بدون شکست و صدرنشین داماش گیلان و سایپای تهران در رشت به مصاف هم می‌روند و گیلانی‌ها شاهد فینال زودهنگام نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهند بود، ضمن این‌که در دیگر دیدارهای حساس پیکان پذیرای ارومیه است و پرسپولیس نیز در تهران رودرروی گل‌گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

پیروزی قاطع کشتی‌گیران نفت

جام‌جم: در ادامه هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد، تیم نفت تهران پیشتاز گروه دوم این رقابت‌ها روز گذشته در تهران قاطعانه و با حساب 7 بر صفر بر منتخب ملایر غلبه کرد. پیروزی فرزان بهرامی مقابل فرید دژم‌خوی در 55 و پیروزی جعفر دلیری بر هادی جانبازی، مهم‌ترین نتایج انفرادی این رقابت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها