مرده زنده شد و به زندان افتاد

گروه حوادث: مردی که گمان می‌رفت در پی سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان جان باخته است، پس از انتقال به بیمارستان زنده شد و به اتهام ارتباط نامشروع به زندان افتاد.
کد خبر: ۲۹۸۸۵۸

حسین روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی با اشاره به این پرونده به «جام‌جم» گفت: صبح روز چهارم آذرماه و به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در غرب تهران مشخص شد مردی پس از سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان احتمالا جانش را از دست داده است. ماموران پلیس و اورژانس با اعزام به محل، مشاهده کردند فردی که از طبقه پنجم سقوط کرده، یک جوان 28 ساله است که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و با آن‌که تصور می‌رفت جان باخته است، با تلاش پزشکان به‌طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. روشن افزود: در پی این اقدام تحقیق درباره سقوط این فرد آغاز و مشخص شد وی از یک واحد آپارتمانی سقوط کرده است که زوج جوانی در آن زندگی می‌کنند.

پس از بازداشت این زوج، مرد خانواده مدعی شد از چندی پیش به همسرم ظنین بودم و احساس می‌کردم او با مردی در ارتباط است. وی افزود: روز حادثه از خانه خارج شدم و پس از 20 دقیقه دوباره به منزل بازگشتم و زمانی که همسرم با حالتی آشفته در را باز کرد، به سمت یکی از اتاق‌ها رفته و متوجه شدم پنجره باز است که با نگاه کردن از پنجره و مشاهده تجمع مردم در خیابان، متوجه سقوط مرد جوان شدم. بازپرس ویژه قتل تهران گفت: پس از این اظهارات روز گذشته تحقیق از مرد سقوط کرده آغاز شد و وی عنوان کرد، این زوج او را به قصد اخاذی به محل سکونت خود کشیده‌اند که از پرداخت پول به آنها خودداری کرده و سپس به قصد فرار خود را از طبقه پنجم به پایین انداخته است. روشن اضافه کرد: در ادامه مشخص شد فردی که سقوط کرده به صورت پنهانی با همسر جوان مرد متهم در ارتباط بوده و برای فرار از مجازات به اظهارات دروغین روی آورده است که پس از جمع‌بندی و تحقیقات، دستور بازداشت زن جوان و مردی که از طبقه پنجم سقوط کرده بود، صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها