دستگیری دختر کیف‌قاپ با لباس پسرانه

گروه حوادث: دختری که خود را به شکل پسر درآورده بود و به همراه پسری اقدام به کیف‌قاپی می‌کرد از سوی ماموران کلانتری 23 فردیس کرج دستگیر شد. سرهنگ ناصر اصلانی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج با‌اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری 23 فردیس هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی بودند که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین پسر جوان توجه آنها را به خود جلب کرد و برای بررسی‌های بیشتر به راکبان موتورسیکلت دستور ایست داده شد، ولی آنها توجهی نکرده و با افزایش سرعت موتورسیکلت متواری شدند.
کد خبر: ۲۹۸۸۵۵

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران واحد گشت کلانتری به تعقیب موتورسواران پرداخته و بعد از مدتی تعقیب‌و گریز موفق شدند با متوقف کردن موتورسیکلت، هر دو سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی اظهار کرد: با انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد که یکی از آنها دختر بوده و خود را به شکل پسر درآورده است و به اتفاق همدستش با استفاده از موتورسیکلت اقدام به کیف‌قاپی در فردیس و مارلیک می‌کردند.

اصلانی تصریح کرد: سارقان کیف‌قاپ به نام‌های سهیل و مهسا که هر دو اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه دارند به 50 فقره کیف‌قاپی در کرج اعتراف کردند که با تلاش ماموران کلانتری 23 فردیس، 13 نفر از مالباختگان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به این که موتورسیکلت توقیفی نیز دارای سابقه سرقت از یوسف‌آباد تهران است، گفت: پرونده جهت تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی استان تهران شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها