جریمه 3 میلیارد تومانی برای «قارون» خطاکار

گروه حوادث: اعضای یک باند از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی که تحت کنترل پلیس آگاهی قرار داشتند در اقدامی ضربتی دستگیر شدند و نزدیک به 20 هزار بطری انواع مشروبات الکلی از آنها کشف و ضبط شد. سرهنگ لطف‌الله امیری، رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به این خبر به «جام‌جم» گفت: با توجه به دستورالعمل پلیس آگاهی در زمینه کنترل مجرمان در بخش‌های مختلف، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اطلاع یافتند یک مجرم سابقه‌دار به نام قارون که در زمینه تهیه و توزیع مشروبات الکلی فعالیت می‌کند،‌ بار دیگر با تشکیل باندی مقادیر قابل توجهی انواع مشروبات الکلی را از مرزهای غربی وارد کشور کرده است.
کد خبر: ۲۹۸۵۰۹

با به‌دست آمدن این اطلاعات، در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد این متهم در پوشش حمل مصالح ساختمانی پس از بارگیری مشروبات الکلی، آنها را به تهران منتقل و در 4 منطقه مخفی کرده است.

سرهنگ امیری افزود: با به دست آمدن این اطلاعات، محل رفت و آمد متهم به صورت نامحسوس کنترل و 4 محلی که متهم و همدستانش به دپو کردن مشروبات الکلی اقدام کرده بودند، شناسایی و موضوع به مقام قضایی گزارش شد که با دستور قضایی تیم‌های عملیات و ضربت پلیس آگاهی به صورت همزمان وارد مخفیگاه شده و با دستگیری 4 عضو این باند، نزدیک به 20 هزار بطری انواع مشروبات الکلی را کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: در بررسی و تحقیق مشخص شد برخی از مشروبات کشف شده به فاصله کمی از زمان تولید از طریق مرز یکی از کشورهای غربی وارد کشور شده است.

جریمه 3 میلیارد تومانی

با دستگیری اعضای این باند و کشف مشروبات الکلی که در چند سال گذشته یکی از سنگین‌ترین محموله‌های مشروبات الکلی محسوب می‌شود، با شکایت گمرک، اعضای این باند 3 میلیارد تومان جریمه شدند و قاضی پرونده نیز برای این متهمان قرار 5 میلیارد تومانی صادر کرد.

سرهنگ امیری تاکید کرد: کنترل مجرمان اقتصادی که دارای سابقه هستند، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در این ارتباط تعداد دیگری از قاچاقچیان کالا دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شده‌اند که بزودی و پس از تعیین تکلیف قضایی، نتیجه آن اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها