درگیری بر سر کرایه ماشین منجر به قتل شد

2 مرد جوان که با یکدیگر دوست بودند بر سر کرایه ماشین با هم درگیر شدند و یکی از آن‌ها با ضربه چاقو به قتل رسید.
کد خبر: ۲۹۸۳۸۲

 ساعت 8 شب پنج‌شنبه 12 آذر امسال مأموران کلانتری 122 دربند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه با خبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه واقع در بیمارستان شهدای تجریش دریافتند یک مرد جوان 30 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات نشان داد این فرد با یکی از دوستان خود که راننده یک خودروی پیکان است درگیر شده‌است.

وی ادامه داد: دستورات لازم برای دستگیری این فرد صادر شد تا اینکه این فرد بامداد جمعه 13 آذر در محل اختفای خود دستگیر شد و به محض دستگیری به درگیری با مقتول اعتراف کرد.

متهم در بازجویی مدعی شد صبح روز حادثه مقتول را با خودروی خود جابجا کردم و زمانی که وی را پیاده کردم و از او کرایه خواستم وی یکی از دوستانش را به خودروی من سوار کرد و از من خواست تا او را برسانم.

وی ادامه داد: پس از انتقال دوست مقتول از این فرد تقاضای کرایه کردم اما وی مدعی شد باید از دوست خودم کرایه بگیرم و این فرد قرار نبوده کرایه به من بدهد.

متهم گفت: پس از این به مغازه دوست خود رفتم و به وی گفتم کرایه من را بدهد اما او با یک چاقو به سمت من حمله کرد و من نیز برای دفاع از خود با چاقویی که داشتم او را زدم.

اصغرزاده گفت: تحقیقات برای مشخص شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها