مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی خبر داد:

اختصاص 110 میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل درون شهری

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور توسعه حمل و نقل درون شهری، 110 میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌های استان خراسان رضوی قرار خواهد گرفت تا با کمک شورای اسلامی شهرها، پروژه‌های با اولویت در این حوزه را به مرحله اجرا درآورند.
کد خبر: ۲۹۷۴۲۶

محمدحسن واحدی با بیان این مطلب افزود: بر اساس قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور که در سال 86 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، دفتر حمل و نقل وزارت کشور، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان را برای توسعه حمل و نقل درون شهری در کشور اختصاص خواهد داد.

وی ادامه داد: از این مبلغ، 2 هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل ریلی و 2 هزار میلیارد تومان به توسعه حمل و نقل غیرریلی در سطح کشور اختصاص می‌یابد که با هماهنگی شورای همتای شهرستان‌ها و استان خراسان رضوی پروژه‌های مشخصی برای سهم 110 میلیارد تومان استان از اعتبارات حمل و نقل غیرریلی آماده شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی افزود: در صورت حمایت مجلس شورای اسلامی از اختصاص این اعتبارات که با توجه به شاخص جمعیت توزیع خواهد شد و به ازای هر نفر 380 هزار ریال خواهد بود، اقدام شایسته‌ای در توسعه حمل و نقل درون شهری، زیرساخت‌ها، پل‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی صورت می‌گیرد.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها