مرد کلاهبردار دستگیر شد

فروش آرم‌های جعلی طرح ترافیک

گروه حوادث: مردی که با جعل آرم طرح ترافیک از شهروندان تهرانی کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد. سرهنگ رهبریان، رئیس اداره 13آگاهی تهران درباره این پرونده به «جام‌جم» گفت: چندی پیش گزارشی از سوی اداره بازرسی سازمان طرح ترافیک تهران در اختیار ماموران اداره 13آگاهی تهران قرار گرفت مبنی بر این که مردی جوان با تردد در شهر و شناسایی متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک، با دریافت مبالغی گزاف، آرم‌های جعلی را به خریداران می‌فروشد.
کد خبر: ۲۹۷۳۳۳

پس از این شکایت و تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم دادیاری دادسرای 32 تهران، با هماهنگی قضایی جستجو برای یافتن این مرد جاعل آغاز و مشخص شد مردی به نام علی که یک متهم سابقه‌دار است، اقدام به جعل و فروش آرم طرح ترافیک به مردم می‌کند.

با به دست آمدن این اطلاعات، پاتوق‌های احتمالی متهم زیر نظر گرفته شد تا عاقبت هفته گذشته مرد جاعل هنگامی که در بلوار دریا واقع در شمال غرب تهران، راننده‌ای را به دام انداخته و قصد معامله با وی را داشت، شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال این متهم به اداره 13 آگاهی تهران، وی در بازجویی به ده‌ها فقره کلاهبرداری اعتراف کرد.

اعتراف به تهیه و فروش آرم طرح ترافیک

علی متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: از اوایل امسال با جعل آرم طرح ترافیک، آنها را به قیمت 100 تا 150 هزار تومان به مردم و بخصوص به راننده‌ها می‌فروختم، اوایل اردیبهشت امسال هم پس از دستگیری یکی از خریداران آرم طرح ترافیک جعلی، دستگیر شدم و با اعتراف دروغین در مراجع قضایی، از زندان آزاد شدم و دوباره به فروش آرم‌های جعلی طرح ترافیک روی آوردم.

سرهنگ رهبریان ادامه داد: با ثبت اظهارات متهم، محل نگهداری اسناد و مدارک جعلی تهیه آرم طرح ترافیک در محله پونک و شهرک غرب تهران شناسایی و در بازرسی از این دو محل، کاغذ مخصوص جعل، دستگاه‌های جعل آرم طرح ترافیک و هولوگرام‌های جعلی طرح ترافیک کشف و ضبط شد.

بنابر این گزارش، مرد جاعل با قرارقانونی از سوی بهینه، دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 32 تهران روانه زندان شد. تحقیقات از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها