تثبیت پاک‌سازی دره فرحزاد

316 معتاد و موادفروش بازداشت شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به تثبیت پاک‌سازی دره «فرحزاد» از معتادان و موادفروشان مواد مخدر از دستگیری 316 تن در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۳۰۰

سرهنگ جواد کشفی در گفتگو با ایسنا،‌ امروز و در حاشیه بازدید از دره «فرحزاد» با اشاره به گذشت یک سال از آغاز طرح انضباط اجتماعی ، گفت: یکی از نقاط آلوده سطح تهران به مواد مخدر دره «فرحزاد» بود که در سنوات گذشته به طور مستمر مورد پاک سازی قرار می‌گرفت ، به طوری که این منطقه سال گذشته در بیش از 70 مرحله پاک‌سازی شد، اما به دلیل تثبیت نبودن این اقدامات افرادی که در این منطقه مستقر بودند، مجددا به فرحزاد بازمی‌گشتند.

وی اضافه کرد: بحث تثبیت و پاک‌سازی دره فرحزاد در شورای فرماندهی پلیس تهران بزرگ مطرح شد و بر این اساس چندی پیش در یک عملیات گسترده این منطقه پاک‌سازی و تثبیت شد ، به طوری که طی آن 316 تن دستگیر شدند و از تعدادی از قاچاقچیان این محدوده، سلاح جنگی و وسایل مربوط به استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به این که طبق هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری، کاربری این منطقه در حال تغییر است، افزود: در حال حاضر یک تیم از یگان امداد پلیس تهران در دره فرحزاد مستقر شده است.

به گفته وی ، تعدادی از افرادی که در فرحزاد حضور داشتند، پس از اجرای طرح پاک‌سازی این منطقه به نقاط حاشیه‌ای مراجعه کردند که در حال حاضر این مناطق هم تحت پوشش پلیس قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها